Häxsaiten tittar jag in på, likaså Matlust och Medeltiden.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag brukar kika in på Glamour ibland, och även lite på Katter och Hittekatter. Har lovat min sambo att inte aktivera mig för mycket i fler sajter, då vi sällan hinner umgås eftersom jag ofta jobbar långa dagar. Men varje kväll innan jag somnar, sitter jag i sängen med datorn i knät…
hm bara här på CRX sajten… skriver väldigt mycket på IDPs egna forum samt på min blogg.. med två små knoddar hinner jag inte med mycket mer eftersom jag försöker hinna med mina huntäcken och burskynken som jag försöker sy under kvällstimmar.. har ett foto där Sture fick gå modell för ett valptäcke 
Katt- och hästsajterna gäller för mej.
siames, hittekatter, (katter, film, glamour, hundar, hemmet)
fast bara ibland, gillar cornish bäst
därför att det är så fin och mysig stämmning, gillar inte riktigt hemmet och glamour så mycket, det blir lite tjafs där ibland..tråkigt, därför skriver jag nästan aldrig där.
Går in och tittar på Glamour och Katter, men det är Cornish Rex som gäller, Jag är medlem på FSK i Fokus och Katt08 i fokus också.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Nej, än så länge är det bara Cornish jag besöker. Men om någon fick för sig att starta ett forum om karate skulle jag vara där på stört. :) Foto har jag missat, den måste jag nog kolla in!