Krångel med sajten?
Usch vad sajten krånglar idag bara en massa "error" och annat som står.. *forum abstinens*

För mig går det rätt ok just nu, men igår höll jag på att bli knäpp! Det tog mig 2tim att lägga upp del 2 av utställningsartiklarna jag har gjort. En evighet!
Abstinens? Nej, då… 
Jag blir alldeles tossig när det inte går att logga in här på sajten och det bara krånglar, jag vill ju att det ska funka! Har ju en himla massa "skriv" i händerna som bara vill ut!!! *ler*
Jag är inte heller beroende La_Joz, bara om du undrar…

Tack att ni meddelade att också andra har problem! Jag började redan tänka att det var fel pä min datamaskin. Eller att ni vill gränsa utlänningar :-) (Det var en dålig vits)

Nu blir jag snart knäpp!! Nu krånglar det som bara den! Varje gång jag ska läsa ett nytt inlägg måste jag klicka på det minst 4ggr! AHH!! Och om jag svarar i en tråd så vet jag inte om det kommer med, eftersom det blir ett felmeddelande. Blir ju tokig!
Lullan1': nejdå, inte är du väl beroende! Absolut inte jag heller…
Förresten… Vem tar på sig att starta iFokusavvänjning iFokus? Lullan1 kanske?
#4 Ja, jag känner att jag skulle kunna axla en sån sajt… *fniss* Har ganska bra erfarenheter som jag kan bidra med, vill du också vara med?
iFokusavvänjning.iFokus *ler*

Jag hänger på med en gång!
Strax efter att jag skrivit kommentaren ovan så fungerade inget! Då var jag ju tvungen att gå ut i köket och diska, för då hade jag ingen ursäkt längre. Annars kan man alltid skylla på att man har så mycket att läsa och skriva här!

#7 Ja, det var ungefär så som det såg ut… 
#8 Det är nog dags för oss att logga ur nu, och se om det inte är nåt bra på tv:n… Vad tror du? 
#10 Ja… jag måste bara kolla ett par saker till jag också! 
Har också haft strul.. kommer ofta fram error… tråååkigt
Krångek med sajten? Jag har haft krångel med min data!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld