Monsun är Hemma!!!
En stor suck av lättnad… Nu återstår bara att försöka göra en skade kontroll.
Hoppas att han forfarande är samma goa kille. Ha det så bra alla ni andra, och tack för erat stöd

Åh, så skönt att han är hemma igen! Hoppas allt går bra för honom nu!
Vad skönt att höra!
Hoppas att han mår bra och att dessa onda köpare aldrig får köpa en katt från någon annan.. Jag vet att man inte får hänga ut nån med namn och så.. Men ibland önskar man att man fick skicka ut en varning, ifall hon får en ny impulshandling igen och vill köpa en ny kattunge av någon annan..
Pussa på den fina killen från oss! 
Åhh vad skönt!!!
#2 Håller med dig! Ibland hade man velat att sånna männsikor skulle fått finnas i ett ofentligt register så man kan akta sig.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vad skönt. Förstår om du varit orolig, det har jag också fastän han inte är min. Puss lilla killen.
Underbart att höra! Vilken lättnad det måste vara för dig och Monsunpojken!
Jag skulle uppskatta ett PM med namet, hänger inte ut vederbörande men säljer heller inte katt…..dit….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Det skulle oxå vilja ha det namnet så man inte säljer till denna person…

Skönt att han kom hem!

Bra att han kom hem, hur går det?

Härligt att lillkisen är hemma igen
//Maria

Vad skönt för dej att det är över nu.Jag tycker att ni som är uppfödare ska meddela varandra så att hon får lite svårare att få tag i en katt. Uslingar
Jätteskönt att höra att lilla kissen kommit hem igen, hoppas ni hittar en underbart hem till lilla sötnosen!!!

Ja, jag håller med Eine och Ftirz, ett PM skulle inte sitta fel…
Skönt att han äntligen är hemma, lillgrabben. Håller tummarna för att han inte tagit någon skada under tiden hos de där konstiga människorna.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
åå vilken lättnad, har tänkt på den lille.
krama om han från mig och elvira.
Vad bra att han kommit tillbaka där han är uppskattad. Skulle själv gärna vilja ha ett PM om namnet
Hur mår Monsun nu när han kommit hem igen?
Har du hittat någon ny familj till honom, eller blir han kvar hemma hos er?
Vad skönt att han är borta från de som ska ha ha en leksakskatt egentligen.

Hej hej
Han har varit rätt spattig de första dygnen, men nu är han min gosekille igen. Lugn, trygg OCH busig. Så som de ska vara. Har inget nytt hem åt honom än, men hoppas att hitta rätt köpare. Han är den absolut snyggaste i kullen. Ska lägga in bilder senare. Ang ett PM,,hur gör man det?
Kram från sara

Man ska väl försöka sätta sig över den här typen av ointelligenta människor egentligen. Tur att de inte bara sålde honom vidare utan att han kom tillbaka till dig.
Fast det vore ju himla bra om de fick en hint om deras beteende inte gått obemärkt förbi, utan diskuteras och förkastas inom Rex-kretsar? Kanske låta dom TRO att namn och bild finns publicerade på diverse forum….och lykstolpar.
…nu ska jag ju inte lägga mig i, förstår bara så väl hur du känner, hämtar mig själv från en incident med oseriös person som skapade en hel del oreda i kattlådan…….(där personen i frång hör hemma).
#18 För att skicka ett pm går du in i din inkorg (fliken till höger om Forum och Artiklar) och väljer skriv. Sen är det bara att plita ihop ett meddelande och skicka till valfri medlem på iFokus.
Vad skönt att han är sig själv igen! Önskar dig och Monsun all lycka och hoppas verkligen att han hittar ett kärleksfullt hem.
Hur går det för Monsun. En sådan där köpare borde svartlistas.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld