Välkommen in!
*Nya bilder i fotoalbumet! Välkommen in och kika önskar Näsan!*
Ha det så bra alla trevliga ifokusfolk!!

Härliga bilder! Och vackert hem! Måste bara säga att Puma är en stor favorit! Måste nog skaffa mig en svart Oriental någon dag i framtiden…

Håller med La_Joz, vackert hem, fina foton och Puma…jag säger det igen, svarta orientaler såååå vackra.
Han är underbar, "min" Näsan! Men bilden på Nilsson sittandes mitt på bordet i skålen är supergullig! Tänk att skålen passade honom så bra? 
#1 & 2 Ja visst är svarta orientaler vackra! Hon är så himla mysig och trevlig i tempramentet med :-) Social liten rackare!
#3 Ja..Nilsson ska alltis undersöka allt nytt och han vill upp överallt, nyfiken i en strut!! Han ligger bredvid tangentbordet nu med…såklart!
Tack så jättemycket för berömmet om lägenheten! *glad*
Jag blir alldeles sjuk! Vilken underbart vackert hem!! Du är verkligen duktig på att inreda! Åh, så där vackert vill jag oxå ha det en gång!! Men det får nog bli när barnen flyttat hemifrån så man vågar införskaffa vita möbler *ler* fast då blir det väl barnbarn med kladdiga fingrar … nä men drömma får man juh!
Fiiiina bilder på fiiiina katter men Puma … hon är bara sååå vacker! Svart, blank och superfin!! Det finns en oriental här uppe i klubben som heter Tudor och som vi brukar träffa på vår utställning, han är en stor svart oriental, lika snygg han som Puma är vacker!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Åååå Näsan… *drömmer*
Vackra bilder, vackra katter, vackert hem
#6 Han är min… bara min! 
Vad gulliga ni är allihopa! Jag blir så glad!! Jag har varit lite deppig en period nu.. pga sjukskrivning och sånt tråkigt..pajat en haldled och varit hemma superlänge. Lägger all min energi på djuren, inredning och iFokus såklart! Ni får mig att må bra! Tack alla för snälla ord! *suger åt mig som en svamp och ler!*

Vilka underbara familjemedlemmar du har. Jättefina bilder!!!! Fantastika bilder på hemmet! Konstaterar att man ligger i lä på DVD sidan…..
Gud vilka fina bilder!

Vilken ubersnygg lägenhet och djuren är ju helt bedårande. Särskilt Näsan, han ser sååå pussvänlig ut!
Tack snälla för berömmet! Näsan är en riktig coolning!
Snygga bilder!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld