God morgon 14 november
God morgon, god morgon. Nu när ni går upp sover jag. Jag önskar er alla en trevlig dag även om det är måndag.

God Morgon
Har fått sova i natt och inte blivit uppringd för att gå och mata kattungar.Nu hoppas vi att kattan klämmer ur sig ungrana på förmiddagen.
I övrigt är det en ny vecka med nya friska tag.
Idag fyller en av mina morbröder 75 år.Hipp hipp hurra för honom.
Stolt ägare till tre La permer
ja här är det grått och höstigt.Men Måndagar behöver ju ej vara trista för det.Ska jobba ikväll.Nu har jag fått bekräftelsen från Järva och nerikes km.När det är km ska min man få åka själv och ställa ut två katter,men jag hoppas det går bra.uppfödaren till joyce finns på plats så jag är ej så orolig.Tyvärr så samman föll utställningen med julskyltningen här i staden som jag ska vara med och visa upp mina amigurumi på i biblioteket.men först blir det järva på söndag,det ska bli så kul.
idag blir det plugg som vanligt. Har ingen lust och har dessutom 3 katter som bufflar på mig och springer på tangentbordet. Så mysa i soffan under filtar med katterna hela dagen låter mer lockande än att plugga.
Sen skulle jag behöva en extra energi påfyllning om någon vet vart man kan få det till lågt pris så hör av er. jag behöver verkligen ork till att ta hand om hem och tvätt samtidigt som bokstäverna maler i huvudet.
Om några timmar kommer barnen hem från skolan. De har beställt spagetti och köttfärssås till middag och de ska få sin önskan uppfylld. Fast först nu blir det en liten promenad med hunden. Hoppas ni får en bra eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Dagen har avslutats väldigt bra,jag har fått vara med om det mirakel som sker när två friska pigga kattungar föds.
Toms första två kattbarn en Hans och en Hanna.Stora båda två .Hans vägde 128 och Hanna 105 gram.
Hans har de största öron jag någonsin sett på en nyfödd CRX unge.
#5 Grattis
#5 Grattis!
*** Qui vivrqa verra ***
#5 Grattis!
åh grattis monica och även till din vän (det var väll hon som hade mamma katt?) Man vill ju gärna se en bild på de två små mirakel som fötts

#10 Japp jag är "bara" farmor " till kattungarna.Bilder kommer så snart jag har hunnit fixa några.Hade ingen kamera med mig igår.