God morgon 2007-05-04
God morgon. Ser ut att bli en vacker dag i dag också. Ska beställa tid för vaccineringar för två av katterna - om jag inte glömmer det. Och det är FREDAG. Ska köpa ett par småflaskor med kex och ost idag. Sköt om er idag

Godmorgon! Här snöar det…….men det är i alla fall Fredag!
Ta det lugnt i kväll, Leffe!
God morgon!
Äntligen fredag! Blir nog en shoppingrunda på stan i eftermiddag. Måste handla mig lite nya kläder, ska på barndop om några helger.
Ha en bra dag!

God morgon !!
Här är man uppe med tuppen. Jasså Leffe "småflaskor" med ost o kex… ha ha ha då träffar man inte dig i Sollentuna i morgon.
Ser ut att bli en fin dag.Det enda som är "bokat" för dagen är att handla. Var på massage igår (därav min morgonpigghet idag kanske). Det var verkligen underbart. Kan mer än varmt rekommenderas. Varenda muskel är genomknådad.
Ha en bra dag, akta er lite för kexen ikväll !!

Coolt, finns ost och kex i flytande form numera?
Praktiskt på utflykten så slipper man kladd! 
Jobbar sent pass idag, usch! Kommer antagligen sitta ensam här sista timmen utan att någon ringer eftersom alla är ute i det fina vädret. Men men, helpdesk ska vara öppen!

haha blev något fel, skulle svara i tråden och då gjore den ett eget inläg?!
I Danmark är det helgdag så jag fick sova länge 
I dag skall vi hälsa på en dansk uppfödare "Biccibonny" som var så jätte gullig att maila oss och önska oss välkommen till köpenhamn och invitera oss på kaffe. Skall bli roligt att träffa henne och katter.
Ha en underbar dag alla

God morgon! Vaknade idag och kunde inte prata, jättekul! Jag får nog ägna dagen åt att kurera mig…

Godmorgon!
#6 ja det är inte kul att tappa rösten. Jag verkar ha klarat mej denna förkylning. Krya på dej.
Själv ska jag sätta mej med frukost tallriken framför tv´n och bara ta det lugnt. Tar ett tag för min kropp att komma i gång. Ska städa och plocka lite sen. Får kattungeköpare besök från Norge i morgon.
Inte en solig dag här uppe i norr dock. Men det är ganska skönt, slipper man gå ut o kratta. Men en promenad ska jag ta endå, måste börja ta en varje dag.
Ha en toppen dag allihopa!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon alla ! Ska fixa i ordning till TCCs utställning i helgen. I går var jag iväg och testade en hanne för Felv/Fiv/Blodgrupp och höll på att glömma katten. Min väninna som var med, tittade på mig när jag skulle låsa dörren och frågade försynt: Ska du inte ta med katten också?Och det skulle jag ju!!(Hade bara glömt att ställa boxen mitt framför dörren…)
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Haha! Fick mig dagens skratt gånger två av Leffes ost och kex på småflaska och Eines kattglömska. Man tackar! Sämre kan man börja dagen.
Krya på er ni som är krassliga. Själv har jag haft lite svårt att sova efter klockan halvfyra i morse med två "tjockisar" i sängen - en under och en över täcket. Men oj oj oj så mysigt det är! Värst är att Hugin drar åt sig så mycket täcke med sin kroppshydda så man blir alldeles nedkyld på den sidan han inte ligger på. Täckesglipa är otäckt på morgonen!

Ja, nån promenad ser det inte ut att bli, för här uppe i Krokom regnar det, även om det inte öser ner, så är det inte så roligt att ta en prommis i dag…
Ska göra det i morgon då, innan besöket från norge kommer…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hej allihop! Har nyss varit på lunch med maken, min kollega och hennes sambo och är rätt mätt och belåten. :) Vädret är relativt uselt, lätt duggregn och det bådar inte gott inför hemresan … jag kör moppe, utan regnkläder … *sur*
Ost o kex på flaska, det lät gott!! Coolt!! Vilken typ av kex-flaska brukar du köpa, Leffe? ;)
Du är roligt du, Eine! Glömma katten … *fniss* Kul att höra att fler kan göra blunders och inte bara jag! *fniss*
Tycker du att Hugin tar mycket plats, Chikan!! *fniss* Du, hans syster Phoebe som är myyycket mindre tar nog MINST lika mycket plats, och täcke … undrar om det är ett släktdrag. Är glad att de samsades om dig i sängen iaf. ;)
Ha det gott allihopa!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Hejsan! Jag är ny… Jag hoppas att det är okej att jag dyker ner i diskussionerna här, trots att jag inte har någon Cornish. Jag tycker att de är så vackra och härliga i temperamentet och jag vill gärna lära mig mer om dem.

#12 Dyk i av hjärtans lust och välkommen hit, hoppas du ska trivas!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#11 Hade ingen aning om att Pheobe och Hugin var syskon! Så roligt! Tyckte väl att jag hade sett hans snygga strimmor på kinderna någon annanstans…
#12 Självklart är du hjärtligt välkommen att delta i alla diskussioner och starta egna! Det är bara att kasta sig in som Anne.S skriver!
Jag har oxå druckit kex i kväll, lite rödfärgad sådana. Ska snart sova.