Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettsamåkning-och-transport
Läst 449 ggr
AnneAlva
0

bil till TCC?

Känner att jag gärna skulle vilja ta mig till Nordiska Rexringens årsmöte i Sollentuna i helgen. Problemet är att jag varken har körkort eller bil och sist jag åkte till Sollentuna med tåg/tunnelbana tog det nästan mer energi och ork än det var värt… Så, därför undrar jag lite fräckt om det är någon som antingen åker från Uppsala eller har vägarna förbi Uppsala och kan tänka sig att plocka upp en stackars cornishägd liftare på vägen?? Ersätter självklart för extra bensin om det behövs.

Någon som vill ha en stjärna i himlen? Flört Räcka ut tungan

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

Men Uppsala är väl inget? Räcka ut tungan Jag åker buss från Karlstad till Örebro där jag tar tåg till Västerås, hämtar katt, tar tåg till Sala, byter tåg till Stockholm, lämnar katt och tar pendeln till Sollentuna Flört Jag räknar med att vara på plats strax efter 13 Cool

AnneAlva
0

#1 Ja jisses, är väl bortskämd och bekväm kan jag tänka. Generad Skrattande Det låter som en rejäl tripp det där. Kunde jag hjälpa till på något vis skulle jag göra det, det låter som en pusslande resa. Glad

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

#2 Ingen fara, ville bara retas lite Räcka ut tungan Hoppas du inte tog illa upp Generad

AnneAlva
0

#3 Haha, nejdå, det tar betydligt mer än så för att förarga mig. Skrattande Dessutom bor jag ju tillräckligt nära Stockholm för att det bara är lite bekvämlighetsgnäll på mig. Räcka ut tungan

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

Anne.S tyvärr så bor jag ju i Sthlm, men det vet du ju, annars hade du fått åka med.Flört

Anna.S ska du åka kommunala medel (el statliga ähum vad vet en bilburen) nu när du äntligen tagit körkort.Oskyldig

AnnaS
0

#5 Njae, vill nog inte sitta 30 mil ensam i en bil och in och härja först i Västerås och sedan i Stockholm och sedan ta sig ut och 30 mil hem igen när man knappast har haft körkort i 3 veckor Cool Föräldrarna vill i alla fall inte låna ut sin bil till detta äventyr Oskyldig Men det är helt ok att åka kollektivt, jag är van sedan tidigare Flört

Eine
0

då är min yngste son lite tuffare .Han körde56 mil iväg och 56 mil tillbaka(förstås) på ett dygn, när han haft körkort i 3 dagar….Det gick bra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

#7 Jag är också tuff och kör gärna långt och länge. Nu var det mer praktiskt, även om det är många byten, att åka tåg och dessutom billigare! Dessutom så kan jag vila både på vägen dit och vägen hem.