TCC's utställning nästa lördag
Är det några som är anmälda till lördagen? Jag kommer med Mauritz.
Jag kommer med min Peleus på söndag. Vi hoppas att han tar sin EP-titel då
. Sen kommer vi att göra ett låååångt utställningsuppehåll.
Funderar på att komma och kika på lördagen också. Nordiska Rexringen har ju årsmöte då.
Jag kommer med några missar - ska bli såå roligt att få träffa dig Aje igen och se lille Mauritz som vuxen.
och # 1 Alltid lika kul att träffa er (och Ruth får INTE dela bur med Pip denna gång
- dum matte…dum matte….)
Gaargh…
Fel av mig - jag ställer ju på söndagen ju… men kommer förbi på lördagen av pur nyfikenhet .. och NRR:s årsmöte förstås :-)

Här är det en som kommer lördag
med S*Brave New Curl Cigaro….ja Cigge alltså.
Jag kommer båda dagarna med en rextjej.(German)
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hej Eine, vad kul. Kom o kika på Cigge så får du träffa en stor hane. Blev så glad när du skrev att du gillade stora hanar (det gör ju jag också). Jag försöker leta uppp iFocus folk när jag ställer, men ni vet plötsligen är dagen nästan slut och man bara inte hunnit, men med gemensamma krafter kanske vi som "ställer" på lördag hinner säga hej i alla fall.
Hej Jag ska jättegärna ta en titt på honom!Mig hittar du garanterat!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Oj Anki, vad var det som hände med Ruth och Pip? Ska bli så kul att träffa några av er!!

Jag kommer på årsmöte 

Jag kommer med Nellie på Lördagen. Jag var helt säker att jag anmält till söndagen och fick en liten chock när jag kollade på bekräftelsen. (vet inte hur det blev så). Jag har nog tänkt att komma och titta på söndag i alla fall.