Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 316 ggr
chikan
0

Fuffens dagbok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äääääntligen! Som ni har längtat! Nu har jag orkat släpa mig fram till datorn för en uppdatering. Tyvärr blev den bara halv, för det har hänt så mycket. Och det bästa har jag sparat! Eller, jag vet inte riktigt. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud. Tass /Fuffens

Lullan1
0

Hej Fuffens kompis!

Matte bara fnissar när hon läser din dagbok, hon tycker du är så duktig på att skriva. Tror aldrig att hon skulle släppa mig lös här på sajten och skriva fritt. Du har en snäll matte du!

Jag tycker det är dags att du lägger ut lite fina bilder på dig så jag och Isa får tråna lite…

Ha det gott! /Jissa

La_Joz
0

Tjena!

Jag håller med Jissa om att vi vill se bilder på dig! Behöver en snygging att titta på. Mistie är väl ok, men jag tycker liksom inte om henne på det sättet… Fundersam

Och vet du vad, Matte tycker också det är kul att läsa din dagbok. Hon har sagt att hon ska låta mig skriva lite här, men varje gång jag lägger mig i hennes knä framför datorn så säger hon att hon inte har tid. Men vadå? Jag kan ju skriva själv! Men varje gång jag skriver själv så raderar hon allt. Hon är så tråkig!

Busa på! /Isa

EvaG
0

Fuffens, mina katter talar om att de vill vara med i din fan-club.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Aje-T
0

Mina med!