Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 541 ggr
Salmissra
0

God morgon 26 Oktober

God morgon!

Nu skall jag en sväng till jobbet och sen är det en veckas ledighet framför mig.

Och den ska ju inte spenderas på sofflocket!

Ikväll åker jag hem till Vera och Freaky för att inatt åka mot Poznan och World Winner Show!

Jag skall försöka uppdatera er under tiden, det skulle tydligen vara fritt Wlan i hallen och jag har med mig iphonen…

Håll alla tummar och tår för våra svenska cornishar och katter!

Ha en bra dag och helg för det ska jag bannemig ha!

MrsCecilia
0

TS: Åhh, vad roligt! Vi var i polen i våras på tjänsteresa. Det är så himla trevligt där:)

I dag är det job, jobb. Nu skiner solen i alla fall… Ha en trevlig dag!

MonicaLagerquist
0

Fixar och pysslar lite.Har städat undan på nedervåningen och bakat lite kakor.Nu blir det slösurf en stund innan det är dags att gå ut och fixa lite på tomten.

TS-Ha det så kul på utställningen.

Stolt ägare till tre La permer

[Lec72]
0

Är trött idag och det regnar..igår var jag på snabbvesit i Stockholm och levererade en kattunge, snabbt upp och ner igen (fast jag hann med både öl och sushi med min bror *naajs*)

Idag blir det till att rensa bland maassor av papper och städa.

Åker förbi Polenfärjan dagligen och funderar på om man kanske skulle ta en snabbvesit dit oxå, över helgen *hmmm*

Ha en bra dag alla Skrattande

nakenkatt
0

Godförmiddag!!idag är det veckomöte på jobbet,har ej hunnit satt mig in i allt där borta än.Regn och rusk är det ute.Idag längtar jag verkligen till vår resa i januari.snart bara två månader kvar.Såg att jag jobbade både jul och nyår,men det gör ej så mycket det blir jul iallafall.Ha en bra Onsdag.

Eine
0

God morgon.Ajaj,det är trögt att vakna och ta tag i sysslorna.men har iaf kommit fram till datorn med en fylld kaffemugg nr 2.

TS,jag kommer inte på visit till Polen,men ha det så trevligt där Skrattande!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

Vilken härlig dag! Men ack vad förrädisk för man vill ju ha mindre på sig än vad man ska ha. Det är det som kallas förkylningstider. Jag har tagit reda på nedfallna löv nu på förmiddagen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

noir
0

Idag har jag skrivit prov på morgonen och sedan umgåtts med mina föräldrar här i västerås (ska snart ta tåget hem till eskilstuna). Provet gick inte som önskat men det var massor om en sak jag inte ens har med i min bok och visste inte att man skulle plugga på (ÄDEL-reformen) och så har jag haft en sjuk katt. Men jag vart i alla fall godkänd! :)

EvaG
0

#7 Det viktigaste är ju att bli godkänd så jag säger grattis.

Visst är det en härlig dag - en riktigt underbar höstdag. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag fixat en liten höstinstallation.Ikväll ska ljusen tändas.

Stolt ägare till tre La permer

mjau74
0

Solen skinner og det er mildt og fint, kan nesten ikke tro det er november snart. I dag har Sabrina vært hos veterinæren og tatt blodgruppetest. Om en uke får vi svaret.

noir
0

#8 Tack! visst är det det viktigaste och jag är nöjd för jag har haft tankar på helt annat håll en plugg de senaste veckorna då Zaffie varit sjuk.

Ulricah
0

#9 Så fint Glad

I morse var det jättefint så när det nu regnade på hemvägen låg ju naturligtvis paraplyt kvar hemma.

Nu ska jag grotta ner mig med plugget, dagens övning - hur mäter man intelligens på djur, och vilket djur är egentligen smartast?