BIS gånger 7!
Skulle bara redovisa helgen utställnngsresultat för de fylgias katter jag hade med mej.
IC S*Fylgias Skriner. Cagcib båda dagarna. BIV på lördagen. Och BIS avelshane båda dagarna!
Stuntens Betty Boop. BIS avleshona båda dagarna, bara ställd som avelshona.
S*Fylgias Saga. EX 1 båda dagarna, BIV lördag OCH dommarens favorit på lördagen också.
S*Fylgias IDUN. EX 1 och BIV båda dagarna, och NOM på lördagen. (hon fick en röst, av fyra..)
S*Fylgias Snotra, EX 1 båda dagarna.
S*Fylgias Gefjun. EX 1 Båda dagarna.
S*Fylgias Röskva, EX 2, båda dagarna, slagen av sin syrra…
Och på Lördagen fick jag BIS kull!
Och båda dagarna BIS uppfödare!
Kom hem med 7 stycken stora pokaler!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
wow! Grattis vilken härlig säck med vinster du fick hem!
Bara att börja dekorera bokhyllan 
Kan bara säga GRATTIS i massor!!! Kramar fick du ju i helgen!!! Nu får du snickra en hylla till alla priser! :)
(Sitter och skriver till dig medan du sitter i min soffa typ 2,5 meter bort. *fniss*)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Ett STORT Grattis!!!
Vilken lyckad utställning!!!
//Maria
Vilka toppen resultat!! 7 BIS är inte illa!! Var det stor konkurrens om bisen?? Har inte riktigt tänkt på hur många det brukar va som tävlar inom uppfödning/avel. Är först nu när man är en blivande uppfödare som man börjar intressera sig för dem resultaten! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Grattis fick du redan i helgen men än en gång här.
Du har all anledning att vara stolt som genom att kombinera "rätt" katter fått en avel som går framåt. Jag är självklart lite stolt också eftersom jag fått bidra lite till grunden hos dessa fina katter.
Kram på dig!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Stort grattis! Va kul! OCh så stolt du måste känna dig!

STORT GRATTIS!!!

Jag hade konkurans i Kullen. Från Santalas. På söndagen vann dom, så rättvist blev det.
I uppfödning var det både Leopardettes och Santals. Båda mycket skickiga uppfödare.
Avelshona och hane hade jag inga konkurens. Men fick på söndagen hela 40 P! Så då tror jag att jag hade tagit det endå. Det är ju alltid roligare att vinna om det finns konkurens.
Tack för alla gratulationer. Men nu ska jag fylla i anmälningarna till SW…Är det nån i Örebro som har två soffor lediga? *blink*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#9 Ja det är ju som roligare att vinna genom konkurrens men ändå… :) Pokaler är alltid roligt att bära med sig hem!! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vad underbart roligt! Grattis!
Grattis (igen)! Men jag kan inte säga att jag blir förvånad. Visserligen har jag bara sett dina katter på bild, men de är verkligen vackra djur.
Jättegrattis!