Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 395 ggr
majsan
0

kort på min lilla tjej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu varit och tittat på min lilla tjej och föll pladask..Hon är efter min Nappis kullbror och samma hane som min kära Rut fick missfall med..Och jag ska kalla henne för Nillan..om fyra veckor kommer hon hem till mig den lilla skönheten och ingen paddaFörvånadutan svart/vit

majsan
0

ett till

majsan
0

Och ett till..Den lilla tjejan bor hos och är uppfödd av S*Guzmaniaz Maria Thim…

AlexH
0

Hon är jättefin! Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Linda357
0

vilken sötnos, den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.

majsan
0

Glömde säga att hon är på korten 8 veckor

majsan
0

China kommer tycka att det blir kul med en liten att busa med för mina äldra finner hon tämeligen tråkigaSkrattande

Lullan1
0

Åh, vad söt hon är! Kyss

smirik
0

hun är så vackar, henne vill man bara pussas på Kyss

cherish
0

En riktig sötnos och vilka härliga öron!!! Jag älskar öron!! Grattis till nytillskottet!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

Åh, så söt och näpen hon ser ut! Alltid lika kul med nytillskott här på forumet, för det betyder ännu fler söta bilder!!

kissan78
0

Grattis till sötnosen! Hon är verkligen fin!! Kyss

Blir sååå sugen på en till misse när man ser allas fina bilder, snart kanske… Har ju faktiskt 'bara' tre kissar här hemma! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

majsan
0

Tack alla för snälla ord..Jag tvingar er med en till på NillanSkrikandes

chikan
0

Näpen var rätt ordet La_Joz! pussipuss-söt.

Elica
0

Oj vilket min on har i sista bilden! Världen är gjord för mig och bar aväntar att bli erövrad! ;-)

Hon är jättesöt. Grattis majsan!

Fritz
0

Vad söt hon är!

Eine
0

Grattis till en ljuvlig hona, hon ser mycket lovande ut! Jag bara älskar svart/vitt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

Tack Eine..Och det är  så kul för det är delvis efter min uppfödning och det känns roligt när man ser att mina uppfödda  katter börjar lämna kattungar hos andra, det är jättekul då jag är ändå ny i denna rexvärld.

Aje-T
0

Supervacker liten docka!

A-M.H
0

Gudomlig tjej. Vad man vill ha en liten liten liten cornish baby..igen. Tror ni det är okey med 4  katter i en lägenhet på 86 m2  (3 rok ) samt inhängnad balkong??? Räcka ut tungan

AlexH
0

#19 Absolut! Vi bor fyra personer, två mellanstora hundar och en katt på 67 kvm (2 ROK) - utan balkong! så Du har rena penthouset SkrattandeFlört, klart det får platse en liiiten misse till! Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lullan1
0

#19 Skrattande

A-M.H
0

Aaaah. (Ursäkta Majsan, din fototråd) Jag tror nämligen att det är bättre att ha fyra än tre..också..( för missarna ) inte bara att jag vill ha en liten "babymisse".Fundersam

[Wiveka]
0

Villken liten sötnosKyss

EvaG
0

Gud vad söt!

Medarbetare på Vilda västern iFokus