Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 605 ggr
Salmissra
0

God morgon 22 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Sitter med Juno i knät och kaffekoppen. Skall strax börja gör mig iordning. Blir uppplockad om en timme, och dagen skall spenderas i göteborg med massor av rexfolk på nordiska rexringens konferans!

Färggenetik och rasdiskussioner för hela slanten!

Lorranie Shelton från USA kommer och föreläser! Spännande!

Ha en bra dag!

Bjuder också på en bild på mig och Pokerboy! Min runde kurrmaskin!

nakenkatt
0

# TS ha så roligt,det blir säkert en väldigt intressant helg för dig!!!

Det blir säkert en intressant helg för dig!!Just nu sitter jag med min kaffekopp och njuter.vi kom hem igår kväll med våra nya familjemedlemmar,sköldpaddorna.Just nu knallar de runt på golvet och undrar nog vart de har hammnat någonstans.Katterna är efter och nosar undrar säkert om det är stenar ute på promenad,alla är väldigt nyfikna utom Eddie som är rädd för dem.de ska få bo i tvättstugan snart,Leif håller på och förbereder derad boplats.De är väldigt vackra med sitt mönster på skalet.Ska åka och handla lite också idag,fast man bara är två tycker jag alltid att det fattas något i kylskåpet.ha en trevlig Lördag mina vänner.

[Wideudde]
0

# 0 Lycka till!

Här är det en lugn helg. Vi har fått en liten fågelfamilj som flyttat in i stuprännan vid köksfönstret, så katterna har fullt upp med att vakta alla fönster.

Bjuder även en på en bild av Pixar när han charmar min vän Hanin

Mona22
0

Är så otroligt ledsen just nu. Det gick inte rädda våran BamseGråter.

Fick ta det hemska beslutet att avliva honom då de på strömsholm inte hade kunnat hjälpt honom på något sätt. Han hade för mycket fel och det hade gått så fort. Han skulle fått gå igenom alldeles för mycket för att vi skulle få ha kvar honom ett tag till, om det ens hade lyckats.

Jag och veterinären pratade hur länge som helst och vi kom fram till att det bästa var att han fick somna med oss bredvid sig, så kvart över 6 igår fick han sprutan.

Traxxas härhemma ropar och letar efter honom och jag mår så dåligt över att hon är helt själv nu.

Han fick bara blir 9,5 år men han hade det bra allafall…

Han var den mest underbara katt man kan tänka sig. Han älskade allt och alla och välkomnade alltid nya katter och brydde sig inte om hundar. han var så nyfiken och alla veterinärbesök gick hur bra som helst, han ville bara undersöka allt. Han älskade uppmärksamhet så utställningar var en favorit. Det finns ingen som kan ersätta mitt fluffo…

Hur ska man orka med detta??GråterGråter

noir
0

#3 Åh… Kramar till dig. En dag i taget och låt sorgen ta sin tid. tänker på dig och din fina Bamse. <3

nakenkatt
0

Åh va tråkigt att höra,men nu har han det bra din fina bamse.

Leffe
0
MonicaLagerquist
0

#3 Så sorgligt att det slutade så.KRAM.

Stolt ägare till tre La permer

MrsCecilia
0

Stackars er, vilken förlust och sorg! Usch så jobbigt! Kram!

AnnicaB
0

#3 Beklagar sorgen. Det är så svårt att mista ett älskat djur….

*** Qui vivrqa verra ***

Eine
0

God morgon alla,trots så olika känslor här.

#3 Fina Bamse.Jag är så ledsen för din förlust .Det kommer nog att kännas lite mindre smärtsamt om ett tag,och de goda minnena tar över.Så ledsamt mona22,att han inte gick att rädda,och så starkt av er att låta honom somna in på ett värdigt sätt.Kram.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora