Norrlänningar!
Hej alla!
Ville bara tacka för en mycket trevlig helg i Östersund! Jätteroligt att få träffa en sån massa nya trevliga människor och framförallt cornishfolket. Det var länge sedan jag hade det så trevligt på en SVERAK-utställning (från en stressad Stockholmare)
Ett speciellt tack till Ingela "Racers" gästfrihet och "gubbens" goda lasagne.
Kram
Mika
Vinkevink! Hemskt roligt att träffa dig med (tillsammans med Leffe) och jag ser fram emot den nya varianten av kattippa! *blinkar* Förstod av Ingela att du var hemma på genetik ;) så jag kommer med lite frågor till dig sen om förväntat utfall osv för det är ju en hel djungel inom cornishvärlden! Lite skillnad mot chinchillaperseraveln jag tänkte hålla på med förut *sss* då det kunde bli chinchilla eller shaded …
Jättekul att höra att du trivdes bland oss norrlänningar! :) Alla här uppe är otroligt hjälpsamma och vänliga och vill gärna hjälpa till och stötta när man har frågor eller bekymmer så jag känner mig väldigt trygg bland mina nya cornishvänner. Sen har jag ju fått en del söderöver oxå och de är minst lika vänliga.
Hoppas vi ses snart igen!
kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Tack själv att du följde med Leffe hit. Fick lite nya kunskaper, trevligt sällskap och några nya roliga leksaker till katterna.
"Gubben" hälsar också och tycker att det är kul att ni gillade maten. Jag är bortskämd med en karl som trivs i köket!
Vi ses troligen rätt snart igen!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.