..vackra lilafärgade
Ni som har den stora lyckan att äga en lilafärgad cornish, snälla skicka foton, så vi andra får njuta av dem.
Nån dag ska jag bara ha en lilafärgad. Älskar den färgen.
Är det ingen som har en lilafärgad Cornish för visning?
Däremot finns det en i färggruppsalbumet

…mmmm..underbar färg..ser den sällan, nästan aldrig. En dag när vi vunnit på lotto och kan bo i stort hus så ska jag söka land o rike runt efter en lilafärgad "cornish-baby". Känns inte som vi kan ha fler än tre och en av dem fertil bara för att jag är helt utfreakad på en färg. Agh, vad avundsjuk jag är på er som har, men det verkar ju inte vara så många.
Jag har ofta lila kattungar, hör av dig när du vill ha en!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åååh du avundsvärda. Absolut ska jag höra av mig, helt "sjuk" blir jag.
Det är möjligen inte så att du har en lila misse på foder du ska ställa ut här i framtiden, så jag får komma och sukta ? Eller en lila som vill bli parad med en svart, maskulin välpälsad hane??

Åhhh - finns det fler lilafreaks än jag?!! *skrattar* Jag drömmer om en lilamaskad …. *mmmmm* Om någon får en sån - hör av er bums!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#10 Han är jättefin!

#11 Tack så mycket!

Chat Nu: Du får sluta att visa bilder om dina fina och nästan ätbart gulliga valpar! :)) Annars kommer en finländare och rånar nån av dom! Nu är det hemskt, man får sådan lust att börja samla på olika färger - och dessa valpbilder är såå tjusiga. Devon Rex väcker också "vill ha" känslor:-)

Sjuk av habegär när jag ser en lila. Vill ha så innerligt. Nån dag står det en STOR lila hane framför mig och vill följa med hem..eller en liten lila hona…att vi inte bor i hus… fast vi bor i rena penthouset enl somliga här på focuset…*ler*

#14 Ja, man kan bli tokig av alla söta kisar man ser..jag skulle vilja kattnappa en & annan på forumet
#15 Tack ! Ja hon är ljuvlig även till sättet..hon är full att upptåg varje dag.
Hon har en stark personlighet..
//Maria
#17 Det är tur att jag inte har plats för en söting till, hon är alldeles ljuvlig! *kär*