Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 534 ggr
A-M.H
0

..vackra lilafärgade

Ni som har den stora lyckan att äga en lilafärgad cornish, snälla skicka foton, så vi andra får njuta av dem.

Nån dag ska jag bara ha en lilafärgad. Älskar den färgen.Kyss

Leffe
0

Är det ingen som har en lilafärgad Cornish för visning?
Däremot finns det en i färggruppsalbumet

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade en hanne tidigare, S*Djäknens Newton

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
1

Baby 

…mmmm..underbar färg..ser den sällan, nästan aldrig. En dag när vi vunnit på lotto och kan bo i stort hus så ska jag söka land o rike runt efter en lilafärgad "cornish-baby". Känns inte som vi kan ha fler än tre och en av dem fertil bara för att jag är helt utfreakad på en färg. Agh, vad avundsjuk jag är på er som har, men det verkar ju inte vara så många.

Eine
0

Jag har ofta lila kattungar, hör av dig när du vill ha en!

A-M.H
0

Åååh du avundsvärda. Absolut ska jag höra av mig, helt "sjuk" blir jag.Oskyldig Det är möjligen inte så att du har en lila misse på foder  du ska ställa ut här i framtiden, så jag får komma och sukta ? Eller en lila som vill bli parad med en svart, maskulin välpälsad hane??

Eine
0

Har lilla S*Djäknens Oslipad Jade hemma, och hon ska nog paras med en tjusig grabb i Örebro. Men det kan ju bli fler parningar/kullar/foderkatter framåt

Sashimis
0

Jag har en cornishfröken som är lila!  Och hon är förhoppningsvis dräktig :) Fler bilder finns på min hemsida.

(Hoppas jag får allt rätt med bilden och så nu!)

cherish
0

Åhhh - finns det fler lilafreaks än jag?!! *skrattar* Jag drömmer om en lilamaskad …. *mmmmm* Om någon får en sån - hör av er bums!!! :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Denna kommentar har tagits bort.
Fritz
0

Jag har en lila hane, min lilla Fritz.

Lullan1
0

#10 Han är jättefin!

Fritz
0

#11 Tack så mycket!

ChatNu
0

Tyvärr har jag inte tagit några nya kort , men jag hoppas att en lilasilver kattunge får vara med.Glad

Elica
0

Chat Nu: Du får sluta att visa bilder om dina fina och nästan ätbart gulliga valpar! :)) Annars kommer en finländare och rånar nån av dom! Nu är det hemskt, man får sådan lust att börja samla på olika färger - och dessa valpbilder är såå tjusiga. Devon Rex väcker också "vill ha" känslor:-)

Lullan1
0

#13 Åh, ljuvliga Blondie! Lover

A-M.H
0

Sjuk av habegär när jag ser en lila. Vill ha så innerligt. Nån dag står det en STOR lila hane framför mig och vill följa med hem..eller en liten  lila hona…att vi inte bor i hus… fast vi bor i rena penthouset enl somliga här på focuset…*ler*Räcka ut tungan

ChatNu
0

#14 Ja, man kan bli tokig av alla söta kisar man ser..jag skulle vilja kattnappa en & annan på forumetGlad

#15 Tack ! Ja hon är ljuvlig även till sättet..hon är full att upptåg varje dag.Glad Hon har en stark personlighet..
//Maria

Lullan1
0

#17 Det är tur att jag inte har plats för en söting till, hon är alldeles ljuvlig! *kär*