God Valborgsmässoafton
God morgon!
Sitter här och äter lite frukost innan det är dags att gå till jobbet. Känns lite surt att behöva jobba idag när flertalet av mina arbetskamrater är lediga. Men nästa gång är det kanske min tur att vara ledig?
Hoppas att ni har haft en bra helg och att alla ni utställare är nöjda med helgens resultat!
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Du är inte ensam, Lullan1! Jag jobbar också, och antagligen imorgon med. Men då blir det nog bara halv dag i alla fall, och förhoppningsvis en picknick på eftermiddagen, om vädret håller i sig.
Katten ligger redan på balkongen och huttrar (ingen morgonsol). Men skatorna är ju så retsamma, så dem måste han ju försöka få lite pli på! 
Ha en skön dag, allihop.

God morgon
Ingen valborg i danmark så inte ledigt för min del heller, men på fredag är det helg dag, kommer dock inte i håg vilken 
Vårt projekt med klödsträ gick så där, klösträdet blev fint men hyllan gick åt skogen, det fanns metall regler i väggen så vi kunna inte sätta upp den i stället får vi måla om väggen
Ha en bra dag alla både dem som är lediga och jobba
God morgon alla! Här blir det till och åka någonstans med mindre fyrverkerier för hundarnas skull.. Det finns säkert massa missar som skräms av detta otyg åxå
Dock ska denna dag bli KALL frisk och vacker så jag hoppas på det och att det blir mindre bus på gatorna 
Ha det gott!
Gomorron! Öm i kroppen efter helgen … idag ska jag iväg med Phoebe och ta lite prover. :) Var/hur vi ska fira Valborg har jag i skrivande stund ingen aning om … ska se om maken planerat nåt när han kliver upp. ;)
Ha en trevlig Valborg alla, var rädd om fingrarna om ni ska smälla raketer och ät inte för mycket ost till kexen!! ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Godmorgon! Jag är ledig, vi har fått 2 "rekreationsdagar" av mitt jobb(S:t Eriks ögonsjukhus) och dessa dagar är 30/4 och 18/5. En undersköterska och en operationssjuksköterska jobbar dock dessa dagar(de som har beredskap). De får ledigt andra dagar.
Idag blir det storhandling och städning, ohh så kul…..
Ha en trevlig Valborg
Morrn! Valborg i Uppsala är galet. Det börjar med champagnefrukost om en liten liten stund. Sen rullar det på i samma andra hela dagen, med picnic i parken hela dagen lång. Håll tummarna för att jag hittar hem ikväll!
Det kan nog slinka ner en del ost och kex…
Imorgonkväll kommer Hugin! Jag ser verkligen fram emot det.
Trevlig valborg allihop!

God morgon
Är ledsen idag för att behöva avliva en kompis katt. Tycker så väldigt mycket om henne. Hoppas det bli fint väder.
Ha en bra dag alla

God middag!
Sitter ute på balkongen och löser korsord. Solen skiner, men det är lite kyligt i vinden. Katterna sover i stolen bredvid. Måste snart ge mig ut och handla. Gubben jobbar (som vanligt), hoppas han får sluta tidigt.
Eftersom jag bor på en mindre ort (Stenungsund) är det ganska lugnt här på Valborg. Saknar faktiskt champagnefrukosten och forsränningen i Uppsala, där vi bodde i drygt 16 år…….
La_Joz: Hoppas att Mistie snart blir bättre!
Hoppas att ni alla får en fin Valborg och 1:a maj och ta det lugnt med ost och kex! Fast lite skadar ju inte………..:)
Då får jag ta och önska en riktigt trevlig Valborg och kväll till alla, nu ska jag iväg med hela familjen till föräldrarna för att fira med god mat..
Jag får logga in imorgon och se vad det är jag har missat 

Ho ho jobbat jag också. Här blir inte så avancerat. Sambon for iväg till Skansen, äldsta dottern spelar tvärflöjt och ska uppträda på Solliden scenen(tror jag det var).Själv var jag sen och orkade inte stressa iväg o kallt som sjutton. Blir lite god mat senare ikväll, inte ost o kex. Är ju en sån där tråkig torris som blir så sjuk av just "kexen" så jag avstår…helst. Tyvärr för gott är det.
Men ni andra mumsa ni på för kung o fosterland och ha en jätte..jätte trevlig Valborg.

God eftermiddag!
Ja, då var den jobbdagen avklarad, och nu är man ledig imorn igen! Underbart!
Ska iväg på vårfest ikväll! Känner mig inte alls inspirerad… Hade helst varit hemma och tagit det lugnt! Men jag ska i alla fall hålla mig ifrån ost och kex, och sedan ta mig hemåt relativt tidigt. Vill ju kunna njuta ordentligt av morgondagen!
Ha en skön Valborg!
God kväll!
Vaknade just efter ett par timmars sömn på soffan!!! Jaja… det gör väl inte nåt, det blir väl valborgsmässoafton nästa år också. 
Var iväg och vandrade i skogen ett par timmar med hunden och min syster och sen var båda våra familjer och kikade på elden. Imorgon ska jag upp tidigt för det är jag som är ansvarig för katthemmets skötsel imorgon…många söta katter där!!
Hoppas ni alla hade en fin Valborg!!
Nyss hemkommen efter lite firande nere vid Storsjön där de hade brasa och vi sköt lite raketer. Vi har firat Valborg tillsammans med Natali (Fylgias) och familj och har ätit grillad kyckling och majskolvar med marinerade ugnsbakade potatisklyftor och såser och en smarrig annorlunda sallad här hemma hos oss. De har precis åkt.
Mätta och belåtna ska vi nu slappa i soffan … minstingen har somnat, den andra är snart på väg och sen är det bara Line kvar. Jac sover hos kompisar i helgen så vart han är har jag ingen aning om! :)
Nattis och hoppas ni haft det bra!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com