Goodmorgon 16 Oktober
God morgen!
I dag skal jeg prøve å ta noen bilder av Sabrina til hjemmesiden min som jeg holder på å lage meg. Regner med at det kan ta en stund hehe..;)
I går var Sabrina på fluejakt, her er eit bilde:

#1…åååååååå vad vackert med bergen utanför fönstret!
Vilka fina bilder!
I går var det lördag och det innebär alltid att idag är det söndag. Här i huset är det bara jag och djuren som är vakna. Katterna har fått sin mat. Hunden och jag har varit på morgonpromenad. Nu sitter jag vid köksbordet med en kopp uppiggande kaffe. Det ryker så fint från koppen och och aromen dras in i näsan.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
idag ska vi åka och titta på hus.ja det är inte jag som är spekulant utan min yngsta dotter.Frida och hennes sebastian har blivit erbjudna att köpa hans farfars hus,det ligger i en skogsglänta på landet med skogen som granne.De ville visa oss det idag och det ska bli kul.Frida är eld och lågor så jag hoppas det ordnar sig så de kan överta det från hans farfar,de har pratat med banken och det skulle ej vara ngr problem,så jag håller tummarna.
Ska iväg och köpa kattsand och sedan blir det väl en påse chips. Måste ju ha något till sista ölburken
Sköt om er

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 Håller tummarna för att Fridas husplaner går i lås.
Själv sitter jag ute i syrummet och jobbar som ni ser.
Eller rättare sagt borde göra men jag halkade in i huset när äldste sonen kom hit på besök en liten stund.Nu borde jag ta mig i kragen och gå ut och sy klart det som ska sys klart idag.
Stolt ägare till tre La permer