Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningar
Läst 170 ggr
Leffe
0

Norrlandsgänget på Cornish Rex iFokus

Vill bara säga att det var kul och trevligt att träffa "Norrlandsgänget" på vår sajt. Alla var glada och hade otroligt fina Cornishar vilket resultatlistan visar.

Tack för en trevlig och stimulerande helg i Östersund

cherish
0

TACK och jättekul att få träffa dig och Mika!!! Har ju hört talas om dig från Ingela (Racer Donnans) sen tidigare och missade dig ju förra helgen *attans* men NUUUU!! Jättekul att träffas och jag kom på NU att jag inte hann visa upp Phoebe för dig, men du såg henne säkert ändå! Hon blev ju slagen av lillsyrran Idun i BIV-et båda dagarna så ytterligare en avkomma från dig startar ju upp sin utställningskarriär nu! :) Det var förresten MÅNGA avkommor från dig där (alltså i några led nedåt då). Av de 16 cornishar som var där har jag för mig att det var 10 som var Fylgias-katter. *fniss*

Hoppas innerligt vi träffas snart igen och DÅ har jag säkert mer tid att sitta ner och prata istället för att jonna runt som en gnu och jobba! ;)

kram på dig!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

Heja Norrland!Och heja Cornish Rex!Kram till er alla!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Välkommen tillbaka. Kul att ni äntligen tog er hit upp och hoppas på snart återseende.

Hoppas verkligen du känner dig stolt då du förutom Fylgias katter även hade ännu närmare släktskap från din Elvis hos mina katter som på lördagen var tre och söndagen två.
Det är just Elvis härliga temperament och look som lyser igenom hos flera av dem. Vi tackar för vad din uppfödning bidragit till i framgångarna.

Jag skäms lite för att ha missat att tipsa Veronika om denna sida. Att det skall krävas att du och Mika finns på plats och gör reklam för att hon skall få info om den. Vi var nog några stycken som kände att vi missat något. Hoppas nu att Veronika också snart hittar hit.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.