God Morgon 2007-04-29
God morgon,
Ser fram i mot utställnings resultaten under dagen 
I dag skall vi bygga ett litet aktivitets hörn för tjejerna, klösträdet blev inköpt igår och fint tyg till hyllorna (tycker inte så mycket om grå plys) Sen skall vi sätta upp en hylla (med en rest golvmatta på, så den blir bekväm och mysig att sitta på) som dem kan klätre över på via klösträden. Vi hittade en sjuk billig klösträd så vi har tänkt att köpa en mer och göra ett liknande arrangemang i sovrummet. Skall lägga ut bilder når vi är klara.
Det är fortfarande sommar i köpenhamn, så lite picknick hoppas jag också det blir till.
Ha en underbar dag alla

Nu känns det bättre idag men igår var jag helt hysterisk..Såg i min dotters hår att hon hade fått påhälsning av små äkliga kryp..löss och jag hittade tre st och på mig en..givetvis var jag smittad då vi kramas mycket..Ringde medicinupplysningen och fick tala med en lusmästare som lugnade mig ..Sickade iväg lillsyrran att köpa lusmedel och sedan var de döda på några timmar..Alla dör inom timmar utan värdfolk..Tolv timmar gick vi runt med håret som det såg ut att vi doppat i margarin..så kl 03.00 inatt sköljde vi ut medlet..Men jag fick panik och klippta av ca 15cm av mitt hår för här ska de inte få härbärge..Det har varit epedemi på skolan i över ett år så nu var det väl våran tur…

God morgon! Här hemma är det ganska lugnt, Majsa (katten) har lugnat väldigt mycket o idag verkar det som om det är helt över med löptendenser eller vad det nu är. Idag blir det en dag i trädgården, måste rensa i rosrabatten innan det börjar bli för jobbigt. Ha en bra dag!
God förmiddag!
Sonen har sovit över hos sin mormor så jag fick sovmorgon idag! Skönt att få sova ut ordentligt för en gångs skull. Har just inte planerat nåt idag, det blir kanske en golfrunda?
#1 Åh, det är så äckligt med löss! Vi har också haft det en gång (jag och sonen) men vi tvättade med lusschampo och kammade med nån speciell kam och sen försvann de faktiskt. Men jag fick panik och tvättade precis allt! Även om jag vet att man inte behöver, men jag fick såna äckelkänslor…. *burr*

God morgon ! Blåsigt o kallt (9 grader) här i huvudstaden. Majsan lider med dig, jag hade också blivit hysterisk. Tyvärr är det rätt vanligt med löss nu för tiden igen, går som en löpeld i skolorna titt som tätt. Huuuu…
Idag ska dammsugaren fram lite raskt, mot eftermiddagen kommer sambon hem och då ska alla missarna ut i skogen en sväng om det blivit lite varmare. Oavsett så blir det bad för alla ikväll, Ciggge ska ställas på TCC kommande lördag.
Nu kaffe……
Ha en bra dag.

Godmorgon allihopa. Har inte hunnit läsa föregående inlägg.
Jag sitter på andra utställningsdagen här uppe i östersund. Kan bara nämna som snabbast mina resulttat. för gårdagen…
BIS Kull
BIS Uppfödare
BIS avelshona
BIS avelshane
3 BIV
4 EX1
1 Nom
1 Cagcib
Ha en bra dag, så ska jag gå och kolla när mina katter skall upp, om det är dags snart. Har 7 st med mej själv, och 4 till ur min uppfödning.
Natta
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Grattis, verkligen grattis. Fantastiskt roligt för dig, blir nästan tårögd. Har inte ord för vad jag vill säga…så jag säger supergrattis igen.
Grattis Fylgias!
Grattis Natta! Det var inte lite vinster! Vad glad jag blir för din skull! Hoppas det går lika bra idag. Finns det verkligen mer saker att vinna? 

Villket storslam..Grattis, lycka till idag också
Typiskt att vi andra skulle missa det! Grattis!Vilka andra CRX var där?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Fylgias: Jag säger bara: WOW!!! Imponerande! Vilka otroligt vackra katter du måste ha! Och vilken känsla det måste vara att vinna så mycket! Än en gång grattis!!
Ja, vad har då jag gjort idag? Inte mycket!! Åkte till Blomsterlandet för att fixa lite med mina potatisodlingar. Nu har jag precis badat båda katterna. Jag har inte badat Mistie innan, då jag har varit lite orolig att hon ska bli stressad. Men det gick hur bra som helst! Visst, hon försökte gå iväg i badkaret, men jag behövde bara lugnt hålla en hand på hennes nacke så stannade hon kvar. Tror till och med att hon kanske tyckte det var mysigt. Eller så är det bara önsketankar…
Ha en skön kväll!

Fylgias, Wow vilken dag, stort grattis
Stort grattis!