4 oktober
Tittat på speedway på teven, tittat på film på teven. Skrivit lite på iFokus. Och klockan har plötsligt blivit halvtre.
Sköt om er
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sovit, dreglat på Ashberg som vanligt (han ligger alltid 1 mm ifrån mig) och nu är det tisdag vilket betyder ridning ikväll. Alltid lika roligt och läskigt.
Ha en bra tisdag!
#1 jag saknar sova med katt :(
Idag är det kanelbullensdag men jag vet inte om det blir några bullar har massor och göra och en kropp som inte orkar med allt idag.
sak städa, fika med min sambos systrar, plugga och tvätta.
Är dödligt trött idag, fast jag gick och la mig snortidigt igår
måste vara sömn-appens (som jag installerade i mobilen) fel!
Ska snart iväg och träna (fast jag har ont i rumpan sedan gårdagens pass) och sen blir det till att sitta och slita håret av sig för att skriva CV..trist men sant!
Grått och mulet ute men tror att det klarnar upp under dagen.
Ha en superdag alla 

God Morgon
Idag ska det packas och städas och sen blir det förhoppningsvis tidig hopp i säng.Imorgon ringer klockan vid tre.
Mulet och ruggigt väder men katterna tjatade så nu är de ute i rastgården.
Stolt ägare till tre La permer
Godförmiddag.ledig dag idag,och vackert väder.min minsta dotter Frida ska komma på besök idag,har ej sett henne på länge.Hon jobbar på resturang så hennes arbetstider är ej de bästa.Ska passa på och städa lite .Min vita nakna kille är så rädd för dammsugarn så han får sola sig på glasverandan ett tag.
God morgon. Idag började dagen illa - en grav försovning, vaknade 30 minuter efter jag skulle öppnat växeln på jobbet… Passar växeln en morgon i veckan mellan 07-08, passar inte att vara sen just den dagen….
Nåväl, trots 3 koppar kaffe har jag faktiskt ännu inte kommit i normala gängor, det är jäkligt jobbigt att starta dagen så!
I kväll har jag lejt bort skötseln av hästen. Så jag och yngsta dottern skall till IKEA i Göteborg och botanisera lite. Inga stora inköp, men lite småplock, det där roliga ni vet :)
*** Qui vivrqa verra ***
I kväll blir det åter en TV-kväll i samvarons tecken. Sambon och sonen sitter i vardagsrummet och tittar på speedway. Jag sitter i gillestugan och ser Frölunda spela hockey och har en dotter som somnar bredvid. Det är så på tisdagar, men jag tror att det är sista speedway-tisdagen i alla fall. Hoppas ni får en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Min skadade vänsterarm värker. Det beror nog på det ostadiga höstvädret. Hösten och våren brukar vara värst. Det är nu soligt, men blåsigt ute. Sitter och lyssnar på lite vacker Mozartmusik.
Ha en bra dag