27 september
Nu har jag sett lite jag missat under veckan på teven. Så har jag hunnit med lite på iFokus också. Nu börjar det bli lite grus i ögonen så nu kanske jag ska bli lite nyttig och sova.
God morgon på er och sköt om er
Godmorgon!
Jobb i dag, men efter jobbet är det stallet och ridlektion som gäller. Måtte jag få en snäll häst idag:/
Ha en bra dag!
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com
Då har man bägge barnen hemma febriga och griniga. Det blir en riktigt trevlig tisadag. Jag hoppas ni får en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Då är man uppe igen. Ska iväg och köpa kattsand samt en värmeglödlampa på Zoologiska.
Hej. Här är det en stillsam läsdag framför stereon. Förkyld och feber. Något som jag gärna hade hoppat över.
Ha en bra dag
Sport iFokus

Har legat och vilat på soffan nästan hela dagen. Min tjockis till katt kom och hoppade upp på magen så man nästan tappade luften. inte bra med kissar som tycker om en
.
Försöker få tag på min veterinär för att boka hcm scanning på min Traxxas, men det är något knas på telefonen. jag hör dem men de hör inte mig
.
Ska snart åka och köpa delar till bilen. Blir lite mekande ikväll om man orkar.
Jag har insett att det saknas en katt härhemma. Måste ta och köpa mig en till krullis
Ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Vaknade pigg och utvilad, men lite öm i fötterna. Det blev en del dansande i går kväll. Nu är det dags för lite mat och en lugn TV-kväll- Önskar er alla en trevlig dag.
#6 åh jag med men jag har inte plats för någon mer krullis… :( Jag har "bara" tre och tror att jag lider av ett Cornish beroende :D
Fast å andra sidan hag jag fullt upp med att fostra mina 5 månaders krull och har inte tid med annat :D

#8 jag får ta hem 2 kissar till för min kära gubbe men jag har inga guldbyxor tyvärr.
Ja det är ju en kostnad man måste tänka över.
Men då kan du önska dig ett par guldbyxor i julklapp :D

#10 tror jag ska göra det. Haha 
#11 vilken snäll gubbe ,hur har du burit dig åt??två katter till…..

#12 Han gillar dem i smyg vet du
. sedan tar ju inte rexar så hemskt mycket plats och hårar inte så mycket, så det var inte så svårt att övertala.

#13 Tycker mina tar en oerhörd plats då de racear runt i huset :) men man får alltid plats med en till
.
Dagen har verkligen varit fin förutom lite väl blåsig. Nedräkning har börjat inför helgens utställning i Borlänge,
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#14 Lycka till
lycka till i borlänge önskar vi här också.