Måndag den 26 September
ja då var det Måndag igen.Helgen gick väldigt fort tycker jag.Jag och en kompis tänkte gå och ta en förmiddagsfika på sveas cafe här i kumla,vi brukar göra det ibland eftersom vi fn är hemma båda två.Kul att träffas och prata lite.Ja nu är det väl höst kan man säga,bladen här ute har så vacker röd färg,och rönnbären är klarröda,visst är det vackert.Ha en bra måndag alla vänner här.
Uppstigen sedan en stund tillbaka. Morgonrutinerna är avklarade. Ska iväg sedan och köpa ormmat, Mulet ute. Hör och häpna - alla katterna är uppe och springer.
Sköt om er
nog för att hösten går fort fram… men inte är det slutet av oktober än!!! Det ska väl vara 26 september!! :) :) ha en bra måndag!
Här hemma ska jag snart sätta mig ner med skolbäckerna. Tänkte ta och städa lite men det vart en oväntad tvättdag då det inte blev riktigt som tänkt imorse med en katt som slog en drill på min sambos täcke. Tror dock jag och uppfödaren har kommit fram till problemet. Så bra ha nån att bolla med som kommer på saker som man själv inte tänkt på alls… Hoppas detta löser problemet.
Ha en bra dag allihopa, det ska jag ha iaf! :D
Nej nej visst ska det vara den 26 september,vad tänkte jag nu?? kan någon av er datakunniga ändra??
nu har jag ändrat till September :)
tack tack Alex.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Underbara måndag med allt som en sådan dag kan ha i bakfickan.Det är bara att hänga med,eller hur?Här gläds jag åt små och stora saker och pussar på katterna,medan solen har allt svårare att visa sig och kylan sakta smyger in.
Ha det gott i dag.Jag drömmer om Egypten och Luxor så här års..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#7 vilken härlig bild!!! den 6 januari åker vi till jordanien!!!!!
#8 Åh där har jag inte varit än! Har du,eller är det första gången?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
yes det är första gången.satt och kollade Apollos hemsida på vinterresor,och där fanns det.Ser vackert ut,så jag slog till och bokade.Hoppas det blir bra.
Ja ha då har man en sjuk dotter hemma. Det var bara att åka och hämta henne i skolan. Hon har helt plötsligt börjat hosta och fått feber. Och jag som skulle ha pkt till kontoret idag och utfört lite arbete.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Måndag och ledig i kväll. Det blir ett litet krogbesök i kväll ,ed en matbit och någon drink efter. Kanske lite dans oxå. Vi får se hur kvällen kommer att se ut. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.
God middag. Idag känns det som väldigt väldigt mycket måndag…. och det är inte kul :( Trött som sjutton. Hade verkligen hellre legat kvar i sängen med några gosiga katter än att stappla upp till jobbet. Men, men det är bara att gilla läget.
Efter jobbet blir det stallet som vanligt. Men efter det ytterligare jobb - som sagt, väldigt mycket måndag….
*** Qui vivrqa verra ***
Håller med #13 - väldigt mycket måndag i dag. Rörig och snurrig måndag. Men nu är det snart dags att gå hem till katterna 

Måndag!!
Hoppas få en bra start på veckan i jobbet som har sin första dag imorgon.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.