God morgon 25 sept
God morgon och god morgon. Det är fortfarande natt och jag har paus. Om jag säger att jag är pigg så ljuger jag. Längtar hem till sängen. Önskar er alla en trevlig söndag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon! en strålande solig höstmorgon ser det ut att vara. Jag har nu på morgon lyckats med att byta vattenpump, så förhoppningsvis skall det inte läcka mer…..
Ha en trevlig söndag!

Här har vi också en strålande söndagsmorgon/förmiddag. Det har hittills varit en händelserik och trevlig helg. Igårkväll "tappade" vi vår yngsta på vårt första stopp och vår äldsta på vårt andra stopp så jag och Fredrik fick åka hem ensamma. Idag skall vi väl på turné och hämta upp dem igen
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God förmiddg.
Idag fyller min dotter, Gry en vecka och vi ska åka till gammelfarmor och visas upp för tjocka släkten idag. 
Ha en härlig söndag
Idag är det inget alls på schemat, iaf inget jag har lust med 
#3 Stackars flicka. En vecka - och redan släktträffar
Här är det molnigt och lite blåsigt ute. Inne är det alldeles stilla och lugnt. Hela gänget av katter sover. De gick upp med mig från sina olika sovplatser utom gamle Pysen. Han tittade bara fram huvudet under täcket och somnade sedan om igen direkt. Nu ligger alla i sängen och visar med det att jag inte får lägga mig igen.
Sköt om er
I går kväll var jag hos en väninna och hennes man på en liten fest. Vi var ett gäng och vi blev väl rätt så högljudda. Mitt i bland oss lite överförfriskade och stimmiga människor var två Cornish rexar med helt oberörda och hur keliga som helst. Jag har träffat dem förr, men i lugnare förhållanden. De var ju helt otroliga trots allt liv.
I dag lider jag av lite baksmälla och gått upp först nu.
Ha en bra dag
Sport iFokus
Solen skiner och jag är inne och städar. Sambon är ute och klipper gräsmattan för troligen sista gången denna sommar. Barnen är ute och busar på gården. Sedan blir det lite jobb i stallet. En söndag full av aktivitet. Hoppas ni får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#5 Haha, hon ska härdas! 
Det har varit en lugn dag här hemma.Lite virkning,en biltur och ett snabbt besök av två barnbarn,de var ju tvugna och hälsa på sköldpaddan.min man ska göra pizza till kvällen,ska bli gott.

#3… Åååååååååå massor av grattis till Gry!!!
#10 TACK!!!!!