Läs "Våra Katter"
Det är Cornish Rex special i det nya numret och Fylgias har skrivit en jättebra artikel om rasen där + en himla massa bilder på våra vackra katter! Missa inte!!!
Det var verkligen väldigt bra skrivna artiklar om cornishar. Roligt med cornish special! 
hm jag vet att jag har reggat om min katt till IDP, MEN jag har fortfarande betalt fullt medlemskap till DÄK inklusive för SVERAKS tidning i det medlemsskapet, och det är betalt för hela 2007… Jag har inte fått tidningen, har alltid fått den innan (det är väl sveraks tidning vi pratar om?) Inte kan de väl dra in tidningen för mig när jag har betalt medlemsskapet för 2007 även om jag inte har en katt reggad där?
nu lär jag väl få skäll, men är det en tidning som man får om man är medlem i nån kattklubb?
erhm. jag är ju, som ni kanske har märkt, mest ute efter katten som katt, och inte för utställning eller avel eller liknande företeelser, och har därför inte känt något behov att vara med i en kattklubb.
#3 jag har för mig att Sveraks tidning heter "våra katter".. Och om du är med i en sverakansluten klubb så borde du få tidningen i medlemsskapspriset till klubben. jag har i alla fall fått det både när jag var medlem i uppsala kattklubb och även i Dalälvskatten.. fram till nu dvs..
Ja, det är Sveraks tidning som jag menar. Undrar om den går att köpa i lösnummer för er som inte får den?
Den går att prenumerera på om man inte är med i en SVERAK-klubb, men tycker den inte är värd det höga priset den kostar då. AlexH du ska få tidningen om du inte avsagt dig medlemskapet i SVERAK-klubben. FIFe:s regler säger att du får vara med i hur många orginasitioner som helst bara du reggar kullarna först i FIFe och SVERAK tillhör FIFe. Har DÄK plockat bort dig har de gjort fel. Kolla med DÄK.
När det kom meddelande att Våra Katter skulle göra ett Conishspecial mailade jag dem och undrade om de kunde ta in en liten blänkare om vår sajt. Då den är den enda av sitt slag om Cornish i Sverige. Fick ett konstigt svar som man kunde tyda att de var inte intresserade om de inte fick betalt. Dagearna innan tryck hade jag av annat skäl kontakt med hög styrelseledamot i SVERAK och tog upp detta och bad denne koll om det gick att ta in en blänkare. Denne skulle kolla. Fick sedan svaret. Det var fullt i tidningen. Fanns inte plats. Alltså fanns inte plats för en liten rad. Hade vi betalt hade det nog funnits hur mycket plats som helst
Tycker faktiskt att tidningen Kattliv är bättre än Våra Katter.
#6 Åhh att jag inte tänkte på den här sidan när jag gjorde annonsen (på sidan 13). Hade ju helt enkelt kunnat skriva in hemsideadressen längst ner el nåt sånt!
Nu grämer jag mig stort!! Lovar att nästa gång jag gör en samlingsannons ska jag tänka lite mer…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

).