God morgon 24 september
Nu är det lördag och ett jobbigt arbetspass är avslutat. Sitter nu här och är redo att krypa till sängs. Önskar er alla en trevlig dag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon
Idag kommer det en familj som ska klappa La perm.Funderar hit och dit på mina kattplaner.Ska sätta mig i syrummet och sy samtidigt som jag funderar på hur jag ska gå vidare.Omplanering utfunderas.
Ha en bra lördag på er.
Stolt ägare till tre La permer
Idag ska jag åka en sväng till Ikea västerås och så får vi se om man får ta en titt i nya gallerian eller om det kryllar av massor av folk! ;)
God morgen!
Godt med helg nå. Skal slappe av med familien, kanskje en tur på shopping.
#1 På Sunnmørskatten sin utstilling den 3 og 4 september var det en La perm ved siden av buret til Sabrina. Snakket lenge med eigeren og fikk klappe og kose med katten. Første gang jeg har sett denne rasen live. Må si jeg jeg vart veldig betatt av rasen.
En god helg ønskes dere alle sammen!

#3 Så kul att du fick chansen att träffa en La Perm,det är en underbar ras.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon alla.
Slöar framför TV:n och slösurfar lite. En katt under i knäet under fleecefilten och 2 som rejsar omkring som galna i hela huset. Det är full fart nästan hela tiden med en kattunge i huset. De äldre katterna är som ungkissar igen :)
Tänke ta mig samman och tvätta fönstren. Det är nosmärken och tassar lite överallt. Tråkigt jobb men ganska nödvändigt…
Sedan blir det stallet som vanligt.
Maken är på STCC och Carrera Cup finalen körs idag på Mantorp. Så jag "äger" men dag helt själv :)
*** Qui vivrqa verra ***
god morgon.Solen skiner och det är en fin höstdag här.Förkylningen är på tillbakagång så det känns mycket lättare att andas.Skönt.Helgen blir lugn lite pyssel i kattrummet mm.trevlig helg.
Ont i magen som började i natt, men sådant går över. Solen skiner på blå himmel. Det sämsta är att sådant går också över. Hela eftermiddagen och kvällen kommer att bestå av TV-tittande - ishockey, ishockey/speedway. Snacka om ansträngande dag.
Sköt om er
I dag slipper jag laga middagen. Jag behöver bara det lugnt. Varför denna lyx. Jo det är lördag och sambon vill se på hockey och speedway hela kvällen - en lördagkväll. Med andra ord jag har blivit mutad.
Hoppas ni får en bra dag - och kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld