Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 576 ggr
MonicaLagerquist
0

2011 09 23 FREDAG!

God Morgon

Ska bara se till att få i mig lite frukost och sen blir det syrummet en sväng på förmiddagen.En Xl-sovpåse i svart och rött står på att göra listan.
Solen skiner men det känns lite svalt ute.

Zalt flyttade igårkväll och hjälp så tomt det blev utan henne.

Ingen vit lillkatt som smet in i sovrummet när jag klev upp.Gråter

Men hon har fått en så bra husse och matte så jag får glädja mig åt det istället.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Här vaknar man med solen i ögonen och med en katt slickande min mustasch. Så det var bara att gå upp och här sitter jag nu

Sköt om er

nakenkatt
0

va kul att zalt har hittat sitt nya hem också,nu börjar det väl tunna ur med katter hos dig monica.Ja idag var det möte igen om en timme,fy sjutton.jag har tappat räkningen hur många det är nu.det är jättefint väder ute,har ej varit ute sen förra helgen så det blir skönt med lite frisk luft nu,febern är nog borta.Helgen ska bli väldigt lugn här hemma.Leif ska hålla på och gräva i dammen hela helgen så jag hoppas jag orkar sticka lite på en katt tröja.ha en bra fredag alla.

MrsCecilia
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Äntligen fredag! Det har varit en lång vecka.

Ha en bra fredag:)

noir
0

Här är det fredag också! Ska städa och plugga idag. Börjat plugga social omsorg och det är lite knepigt att sätta sig in men efter några timmar igår känner jag att det börjar lätta och rulla på.

EvaG
0

#4 Det måste vara ett intressant ämne.

Tänk solen skiner. Härligt. En vacker höstdag med andra ord. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
0

#5 Jo det är jätte intressant men man stöter på väldigt mycket nya utryck och helt annat sätt att se saker som jag redan pluggat. Men det är ju så när man läser något som omvårdad det finns inte ett rätt och ett fel det finns flera i alla dess olika form och skalor.

EvaG
0

#6 Det kan jag tänka mig.

Nu ska jag ut i solen och njuta en stund innan kvällens arbete.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Salmissra
0

God morgon!

Ligger på soffan och tar det lugnt, febern är borta men huvudvärken är kvar. Å andra sidan behöver ju inte min huvudvärk ha med förkylningen att göra…

Har fixat lite papper och uppdaterat min blogg med dem.

nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen sova en stund.

Ha en bra dag!

AnnicaB
0

God middag alla.

Fin solig dag i Borås. Efter jobbet blir det som vanligt dags för stallet och hästen. En timma är väldigt lång tid när man konvalecentskrittar….

Om jag har riktig tur och skyndar mig bra - så hinner jag till kvällens BHC-match på Borås Ishall. Det är i alla fall förhoppningen :)

Ha det gott alla!

*** Qui vivrqa verra ***

Leffe
0

#9 Så du ska se Tingsryd spela

AnnicaB
0

#10 Jajjamensan det är planen :)

*** Qui vivrqa verra ***

Ahradia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ligger deckad i någon sorts förkylning med feber så jag tänkte damma av mina stickningskunskaper. Picasso tyckte det var den bästa idén på länge. Blir kanske en stickad kattpuff istället för en felstickad halsduk haha!

Ta hand om er därute!

Witches don't get mad, they get even.

Leffe
0

#11 Du får gärna skriva en rapport sedan på Hockey iFokus