Tänk om man kunde stanna tiden...

du kan annars försöka ha bra rumsbelysning, gärna soljus och ta utan blixt så slipper du röda ögon. Tar sällan sällan kort med blixt då jag inte tycker att min brunmaskade honas päls gör sig rätt på bild och hon får röda ögon :)
Söta små pluttar, dom växerfort. Min sookie var mini när vi hämta henne och nu börjar hon bli stor, 18v på lördag.
ja det går alldeles för fort,tiden springer iväg.ja sparzanza fick verkligen fyra fina barn.Jag saknar mina kattungar,men ska para Meliss i november med en riktigt stilig kavaljer,jag längtar dit.

#2 Tack för tips… ska pröva det!!
#3 Tack Agnetha! Å det blir spännande med halvsyskon till "Bebisen våran"…..

Vilka fina små gryn!
Ja, de växer fort! Man tycker att det tar så lång tid innan de kommer, sen vips är de leveransklara.
Jättebra tips från #2. De flesta pocketkameror kan ta riktigt bra bilder. Testa som sagt att slå av blixten och fota i dagsljus, brukar bli kanonfina bilder. Ett annat tips är att du sätter dig i samma nivå som katterna, så du inte fotar dem ovanifrån
#6 håller med om det att man ska vara i samma höjd, skit i om folk ser på, ibland är det lite utmanade att kräla runt på golvet men det är det värt när man får fina bilder ;)
Raringar! Min sista bebis flyttar snart också, men snart kommer det nya om allt går som det ska. Du får ju behålla dina ett tag till, men det är så sorgligt att säga hej då! Rara ungar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh vilka raringar! Och så himla mysigt de ser ut att ha på altanen. Såg inte nätet på första bilden och tänkte "oj, hur vågar de??!" :)
*** Qui vivrqa verra ***
Så fine bilder av søte kattunger. Skulle så gjerne hatt en :)

jag gillar Blush hip jättefin!!!!
nu e våra älsklingar snart 2 månader redan….

(om än med värsta skärpan…suck..
)