God Morgon söndag
Hoppas att er natt har varit bättre än min.
Men nu är det morgon och lika bra att ta tag i denna dag.
Det kommer katthämtare mitt på dagen och katt tittare mot kvällningen så bakning och städning står först på schemat.
Sen ska väl dagen ägnas åt lite sömnad.Blev lite besviken på min symaskin/dator igår.Jag skulle brodera ett tak på ett burskynke och stavade fel.Borde inte symasinen eller datorn ha rättat till det?Nu måste jag ju göra om allt.
Stolt ägare till tre La permer
Sitter i soffan med Zoopan! Hennes mage blir rundare och rundare och det ar sa spannande att se hennes tunna lilla kropp forandras! Hennes ungar dyker nog upp runt hennes andra fodelsedag. Idag ska min systers fodelsedag firas 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
I dag händer nog inte mycket. Mysa med katterna och titta på regnet och vila innan jobbveckan drar igång.
Ha en härlig söndag!
Sedan blir det stallet. I morgon är det dags för återbesök med min häst på veterinärkliniken. Jag är skitnervörs för att hon inte blivit helt bra i högra framknät ännu…. Inte lätt att avgöra när man skrittat i två veckor - men magkänslan är inte så där god precis.
*** Qui vivrqa verra ***
I dag skinner solen fra skyfri himmel :) Sabrina ligger å sløver og nyter varmen fra solen. Ingen planer for dagen, tar det som det kommer.
Så tokigt det kan bli!
Fort Knox Lafayette (dobby som han heter hos oss) flytta ju in i går och han gillade visst inte alls våran kattsand så det skedde en olycka i vår säng.
Men efter att jag prata med uppfödaren så tyckte hon att jag skulle byta sand eftersom han verkade så "rädd" för våra kattpottor med ökoplus i
Jag sprang så fort djuraffären öppnat och köpte ny sand som han var van med och medel till vår bäddmadrass ( som för övrigt stinker…. Får kanske sov autan madrass i natt igen haha)
Väl hemma gjorde jag i ordning en låda åt honom och ställde i hallen och han hoppa glatt ner och gjorde både nummer 1 och 2. Puuh
Han verkar också mycket gladare nu. Hade inte en tanke på kattsanden och känner mig smått korkad som inte tänkte på att det kunde bli tok på den fronten, får skylla mig själv att min säng vart blöt!
Ha en bra dag för det ska jag, sambon och katterna ha! :D

God middag!
Har ägnat förmiddagen åt att baka en sockerkaka och sedan fick jag besök av AnnicaB! Mycket trevligt :)
Nu ska jag slappa en stund och sen blir det nog att åka med sambon och kolla på fotboll… Jag får bjuda tillbaka eftersom han har åkt med på utställning.. hehe!
ha en bra dag allihopa!
#4 De njuter av minsta lilla solfläck.
#6 Ha det trevligt på fotbollen.
Själv ska jag ut och hanla idag igen. Andra storhandlar en gång. Jag får fylla ryggsäcken i omgångar för det är det enda som går till elrullstolen. Men man kommer ut och träffar folk i alla fall då.
Sköt om er