Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1088 ggr
EvaG
0

God morgon 16 september

Då är det fredag igen och allt vad det innebär. För en del är fredagen en härlig dag - tänk sista arbetsdagen för veckan. Hur som helst så är fredagen den sista vardagen i veckan. Nu önskar jag er alla en trevlig fredag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MrsCecilia
0

Härliga fredag, genast känns allt bättre. Även om det är jobbdag.

Har skrivit en rad till katthemmet under deras kategori "hur gick det sen". Ni kan läsa om det här: http://www.katthemmet.se/aktuellt/2011-1/2011/9/15/aschberg-iziz--stiina.aspx

Gittan
0

#1 Gud vad de verkar underbara!

Gubben är redan på sitt jobb. Barnen väntar på skolskjutsen. Själv ska jag göra lite jobb hemifrån innan jag ska över till mina föräldrar en stund och hjälpa till med städning. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Wiveka]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

härligtSkrattande

AnnicaB
0

#1 Underbara katter som fått det så bra nu med en andra chans hos er! Blev helt varm i hjärtat av dina berättelser om dem så här på fredagmorgonen.

Trevlig helg på er alla!

*** Qui vivrqa verra ***

Avots
0

Hoppas dagen utvecklar sig bättre än vad den började… Jag har en läckande vattenpump och ett läckande vattenfilter… så kommer det 5 gäster i morgon….  men  solen skiner och det är ett härligt höstväder uteGlad

[Wideudde]
0

Myskatter!

god fömiddag!

här är det lugnt idag, katterna verkar ha en slapparfredag - vilket hör till det ovanliga, men efter lugnet kommer stormen antar jag, blir förmodligen kattrace för hela slanten lite senare.
Pixars favoritsovplats på tvättstället har brakat samman vilket innebär att tvätt invaderar hela lägenheten numera.

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God fredag!

Hade vaktmästarna på besök för att få ett nytt badrumsskåp! Spännande tyckte katterna…

Är ledig idag och har INGET planerat vilket är väldigt ovanligt… Har sett till att ladda kameran och knäppt lite bilder.

Bjuder på en Atti bild :)

nakenkatt
0

jättevarmt här idag,sphynxarna solar sig på verandan och rexarna i kattgården,de ser ut att njuta i värmen.jag har gjort en stor kalvost på fm,fick tag i råmjölk,den vart jättegod.Ja då var det fredag och det betyder handla lite räkor åt oss och en säck rc till de fyrbenta.idag ringde en chef och erbjöd mig arbetsträna på ett ungdomsboende i tre veckor.jag har tackat jag men ngn tjänst fanns det ju ej.men det kan vara bra att få in en fot någonstans.

Leffe
0

#1 Härligt att det går bra för dem.

En annan har precis vaknat av solen rakt i ögonen. Var väldigt trött igår kväll, men somnade inte förrän framåt fyra i morse. Det är väl så när man vänt på dygnet.

Sköt om er

RacerDonnans
0

Mysfredag med familjen. 5 katter som stirrar ut en blyg dobermann tik vi har på lån över helgen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

Mysfredag med familjen. 5 katter som stirrar ut en blyg dobermann tik vi har på lån över helgen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anki-Egerbrandt
0

#10 Åh, mys med dobermanntjejen lite från mig! En fantastisk ras!!! Kyss