14 september
God morgon alla pigga och glada samt alla andra - fast jag hoppas de flesta av er är pigga och glada. Själv är jag glad men trött. Snart bär det av till Los Angeles igen, men bara dit på en kort visit. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon
Lite tung dag idag då det är årsdag av en väns sambos bortgång.
Det är många år sen han gick bort men årsdagar är alltid lika jobbiga.
I övrigt hoppas jag på att aktiviteten i parningsrumet ska komma igång idag.
Vi har en liten svart - vit tös på besök Faries Elena Gilbert.
Stolt ägare till tre La permer
Vilken söt tjej du har där monica!!idag är det grått både ute och inne.Vi har haft ett förfärligt oväder inatt med blåst,ja storm skulle jag kalla det.Nu kl 11 ska jag träffa arbetsgivare och min läkare.tror ej på ngt resultat idag heller.Dom har gett sig sjutton på att jag ska tillbaka till mitt gamla jobb men NEJ jag gör inte det,då vill de ej vara med ens att diskutera andra alt.Så för mig blir det nog en grå dag.Har slutat trott på ett under.men men det finns väl de som har det värre.
#1 känner hennes bror och syster! Underbara katter <3
#2 Tråkigt, hoppas på det bästa!
Själv går jag och väntar på mail och bör ta tag i lite städning, Min sambo tog en del igår så det är nog mitt som står kvar skulle jag tro ;)
God ettermiddag! :)
I dag er det rydding og vasking som står på timeplanen. Går igjennom skuffer og skap å kaster ting som bare ligger og tar opp plass. Rart hvor mye en sparer på som en aldri kommer til å ha bruk for.
Ha en fin dag alle sammen:)
Här sover katterna som stockar. I natt trängdes de vid fönstret då det rasslade och smällde på grund av den otroligt starka blåsten. Det blåser idag också, men inte lika kraftigt. Den där Katja måste vara en arg dam så som hon går på.
Sköt om er
Hallå hallå!
Här går vi fortfarande i väntans tider….dag 4 i övertid och ingen bebis! Men nu tycker jag att den kan få vänta tills efter helgn så jag kan gå på kattutställningen här i Eskilstuna. :) Men vill den komma tidigare så är den självklart välkommen!
Sköt om er! / Anki och tjocka magen!