Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 568 ggr
EvaG
0

God morgon 24 april 2007

God morgon. Själv ska jag som vanligt gå och lägga mej och mina katter hakar på. I morgon är det lönedags igen. Så man orkar med resten av veckan för till helgen blir det kex och ost. Ha en bra dag

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Daniella
0

God morgon

Ska själv gå & sova. Annars ska jag ta det lungt idag.

Ha det bra alla.

Leffe
0

God morgon. Sov gott Eva och Daniella. Ja du Eva det gäller att ha något att se fram mot. Själv ska jag till helgen upp till Östersund på kattutställning och har ingen katt med att ställa ut. Man är inte klok egentligen. Sköt om er allihopa idag, värmen ska visst komma nu

Faxlin
0

God morgon på er alla.
Själv blir dagen rätt lugn. Vi ska få hem en ny familjemedlem i dag. Eller vi hoppas på att hon ska tycka om oss i alla fall, och om tycke uppstår får hon stanna. Så dagen blir nervös här hemma. ;-)
Hade också en inplanerad resa upp till Östersund i helgen. Men det kommer antagligen inte att gå. Först och främst på grund av min svåra värk, sedan måste jag om den nya familjemedlemmen stannar få henne riktigt introducerad i resten av flocken här hemma.

Japp lite hur min dag ser ut.
Hoppas ni alla får en underbar dag, och ni som går och lägger, hoppas ni sover gott.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lullan1
0

God morgon!

Regn och rusk *burr* Känns inget vidare kul att behöva cykla till jobbet sådana här dagar… Allt är liksom ogjort när man kommer fram. Håret hänger, sminket har runnit, kläderna blöta Ledsen 

Betalade alla räkningar igår, skönt… Nu vet man vad man har att leva på nästa månad. Fattar inte att det kommer så mycket räkningar?

Den stora frågan idag är ju såklart om maken får jobbet han sökt eller inte. Jag hoppas för hans skull, det är jobbigt att gå arbetslös så länge.

Snygg Avatar EvaG, nu ser man ju vad den föreställer!  Skrattande

Ha en bra dag allihopa!

smirik
0

Hemsk natt, Iris höll på och jamade med jämna mellanrum hela natten, till slut öppnade jag dörren och sen sov hon söt under mattes täcke! Hormon på gång i den lilla damen…

Fast det var inte helt tokigt med sällskap nu när frun jobbar natt Skrattande

Sov gott EvaG och Daniella

Lycka till med nya familjmedlem ÅsaF, vad spännande det är!

Lullan vi håller fortfarande tummar och tassar för maken

Majsan, skickar många tankar din väg.

Ha en underbar dag alla

Natali
0

Ja, sov gott, och god morgon.

Själv ska jag ta mej en kopp kaffe, ifrån våran nya och dyra esspersso/kaffe bryggare. Och se ett avsnitt av Angel. Sen ska jag in till östersund, och ordna lite inför utställningen. Och göra lite inköp för egen del.

Jag hoppas också få luncha med cherish…*Blink*

Solen skiner faktiskt nu, även om det är småruggigt ute. Jag hoppas på varmt väder till helgens utställning.

Ha en skön dag allihopa! Och vad roligt att vi ses till helgen Leffe.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Anna77
0

Idag är det sol ute och åska inne känns det som… Är så ARG! Skulle börja arbetspröva i en inredningsaffär imorgon, ringde till försäkringskassan och nu sa de att det inte gick, reglerna har blivit strängare.. jaha..sparka på de som ligger ner!!Gråter

Lullan1
0

Han fick jobbet!!! Tjoho!!! Skrattande

AbigailGabble
0

Grattis Lullan och Lullans man! :-) Å, jag har själv varit arbetslös, och vet hur förfärligt det är.

AlexH
0

Grattis Lulla1 till din man! det måste kännas alldeles underbart efter 4 år utan jobb !! Själv är jag åxå i startgroparna i att leta jobb efter barnledighet.. men det är svårt att hitta ett bra betalt jobb som är helst deltid, och som går att anpassa efter hundarna - eller allra helst om man fick ta hundarna med sig Flört Jag får hitta ett skiftjobb.. (= ännu mindre tid med familjenGråter)

GRATTIS igen i alla fall!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

chikan
0

Vad roligt för er Lullan! Grattis.

Lullan1
0

Tack! Vi är så glada här hemma!!! lycklig

studsmatta      Pokal

smirik
0

Stort Grattis Lullan, vad skönt för honom och Er Glad

La_Joz
0

God kväll!

Stort grattis till din man, Lullan! Verkligen kul!

Tja. Vad har då jag gjort idag? Hm… Bara jobbat antar jag. Inget spännande alls. Har också ringt runt efter en bil att låna till utställningen i Uppsala, då det är löjligt dyrt med tågbiljetter. Får väl se hur det går. 

Nu ska jag försöka diska upp vårat berg på diskbänken. Förstår inte hur det kan samlas så mycket disk på bara en dag, och dessutom har det inte varit nån hemma idag. Hm.. Fundersam 

Ha en skön kväll!

AnneAlva
0

God kväll!

Jag tvättar och det är inget kul. Jag vill hellre bunkra upp mig i soffan och se på tv under en filt. Det är uppenbart att man inte alltid får som man vill… *mutter* Annars har dagen varit rätt trevlig, har varit och klippt mig och promenerat med "min" Annica.

#8 Grattis till dig och maken Lullan!! Vad kul att han fick jobbet, nu måste ni kunna åka minst dubbelt så många gånger med den där sablans dyra båten över till oss på fastlandet. Flört 

#14 Hm.. det där med diskberg känner jag igen bara alltför väl… Undrar just vad det är för troll som är och äter och stökar till när man själv inte gör det? Oskyldig

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

chikan
0

Natti natti. Nu får det vara nog för idag! Vill inte jobba imorgon! Men det är väl bara att släpa sig upp och göra sin förbannade plikt.Fundersam Men jag får se det från den ljusa sidan: kanske är det någon som skrivit något roligt på iFokus som jag kan läsa under morgonfikat imorgon på jobbet! Skrattande

Leffe
0
Faxlin
0

Grattis Lullan till dig och din man.

Sov gott allihopa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lullan1
0

Tack ÅsaF och AnneS!

Inlägget är låst för nya kommentarer