Omöjlig att fotgrafera!
Har ni samma problem som jag? Min Sture verkar avsky kameran.. så fort jag plockar fram den så gör han allt för att fotosessionen ska misslyckas!
Jag hade lagt fram ett lakan så snyggt för att få en naturell bakgrund.. tro inte att Sture frivilligt stannade på bordet på lakanet.. inte ens med Gourmet tonfiskmousse ville han posera (den enda blötfoder han äter) här kommer lite bilder från denna misslyckade fotosession. Hur är det i era arkiv? har ni inga riktigt misslyckade men rätt så roliga bilder att visa på era missar?
//Alexandra
här kommer "bästa kortet" - lakanet fick till nästan 10 av dessa då Sture han hoppa av bordet innan kameran tog sin bild..
och en till med dubbelsyn 
och en till… Att denna tunga JÄMT ska komma fram på de foton som faktiskt blev rätt så bra?

Sista bilden var häftig!
dagens skratt….!tack!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vi har vårt svarta lakristroll Peleus. Han hatar att bli fotograferad, fäller ner öronen och ser sur ut.
På helgens utställning i Västerås försökte vi därför med Åsa Petré. Inte ens det funkade. Han stannade inte en sekund på det anvisade bordet, hur många gånger man än försökte ….. Det blev inga bilder 
Roliga foton!!! Han är söt och RÖRLIG!!! HIHI
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Hahahha super roliga bilder för oss andra.. Förstår din frustration

Jag har precis samma problem med Mistie! Hon försöker alltid vända bort blicken när man ska ta ett foto, och om man lyckas fånga henne på bild så ser hon alltid sur ut.
Eller som på detta fotot: Hon sov så mysigt i soffan och jag tänkte ta ett kort. Tror ni inte då att hon bara måste spärra upp ögat som en död fisk!!
Är detta något typisk Cornish? Linus hinner som oftast ur bild innan bilden tas. Problemet kan ju vara fotografen (=jag) som är för långsam :-) Hoppas råda bot snart med en snabbare kamera
Mina två katter går inte heller att fota.