Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 439 ggr
EvaG
0

God morgon 6 september

God morgon på er allihopa. Hoppas ni får en bra dag. Själv kommer jag att sova när arbetet slutar om två timmar.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
0

Prov imorgon så det blir plugga plugga plugga för mig idag. men det är trist väder ut så det kommer nog gå bra, bara jag får en kopp te och två värmedynor (katter) på benen.

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Funderar på om jag ska ta en korg med mig ut i skogen.Det kommer en tveksam sol igenom molnen just nu.

Stolt ägare till tre La permer

[Silkwaves]
0

Ordet för dagen: Bilkö!! Lovade mig själv att aldrig mer åka efter 6.30 till jobbet. Jag fick vända och arbeta hemifrån annars hade jag missat mitt telefonmöte…. Tur att det finns tekniska lösningar som fungerar + en förstående arbetsgivare…

nakenkatt
0

Hejsan!! idag är det en fin höstdag hos oss.min dotter och jag ska åka och handla lite smått och gott och bjuda på imorgon då det är min födelsedag vilket jag vill eller ej.Usch ej kul att bli så gammal.Katterna letar sol på verandan och jagar de sista flugorna.ha en bra tisdag kära vänner.

Leffe
0

Det har regnat, men nu börjar solen titta fram. Funderar på om jag trots hostan ska se speedway live i kväll.

Sköt om er

MrsCecilia
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

På jobbet håller vi på flytta så det är kaos. Men i kväll äe det stallet som gäller.

Anki-Egerbrandt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hemma går vi i väntans tider….men inte kattungar denna gång! Jag är nämligen beräknad att föda min egna lilla bebis nu på lördag så jag och min sambo bara väntar och väntar och väntar!!!! GALET SPÄNNANDE!!! Skrattande

lockar
0

#7 Ingenting är som väntans tider. Lycka till.

Det känns att man håller på lär sig nya ärenden på jobbet. Man är ganska slut i huvudet på kvällen. Men det sätter sig nog snart.

nakenkatt
0

Åh va spännande,att få ett barn är nog den bästa gåvan man kan få här i livet.vet ni om det är en flicka eller en pojke?Lycka till.

AnnicaB
0

#7 Stort lycka till!

*** Qui vivrqa verra ***

Anki-Egerbrandt
0

Tack ska ni ha! Skrattande

#9 Vi har valt att inte ta reda på om det blir en flicka eller pojke…… mer spännande så! Flört