5 september
Rast. Sitter och tittar på en tom tekopp och funderar om jag ska fylla den eller ej innan rasten är över.
Gör vad du tycker att e bäst
Jag ska ta mig en maqcka och kolla en film innan jag somnar för natten
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon alla.
En ny arbetsvecka har inletts. Denna vecka bjuder på medicinering av häst. Vaccinering av katter och chipmärkning av vår lilla hittekatt.
På bilden kan man se dagens frukost för pälsklingarna.
*** Qui vivrqa verra ***

Kom nyss hem från besiktningen av våran "nya" bil. Den gick inte igenom då avgassystemet läckte och gav därför högt avgasvärde. Sedan var det lampan fram som bländade lite. och sidoblinkers på skärmarna funkade inte. Men det är lätt fixat
idag blir en lugn dag, har inget speciellt att göra idag.
ha en bra dag allihopa.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Idag ska jag plugga som en idiot, varit sjuk i en vecka och på onsdag är det prov!
Men det ska nog gå. Ska hinna med att städa lite också :)

Jag har en spännande, rolig vecka (och läsår) framför mig. Planerar just nu alla lektioner. Klev på ett vikariat som musiklärare på Kulturskolan i min kommun för några veckor sedan på deltid och imorgon är det dags för de första eleverna. Har tidigare jobbat med några enstaka elever för Kulturskolan utöver ordinarie tjänst, men nu är första gången jag får fokusera enbart på detta (nästan i alla fall, förutom mitt fackliga uppdrag som ordförande i lärarförbundet i min kommun)
.
Planerar idag hemifrån med knät fullt av katter, inte illa det heller.
Önskar er alla en härlig dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon
Vi kom hem sent i natt efter en trevlig helg i Göteborg.Morgonen har ägnats åt uppackning skurning av katt transporter och tvättning av burskynken.
I övrigt så kommer dagen att ägnas åt matinköp ,körning till Uppsala för inprovning av nya skoinlägg till ena dottern.
Stolt ägare till tre La permer
#7 Hur gick det på utställningen? :D
Kan man hitta resultat någonstans?
Här är det grått och trist.Ska städa och sedan blir det väl att ta fram stickningen,håller på att göra halsdukar till vintern åt hemlösa.Ska göra mössor och lite varma raggsockor också.katterna sover allihop,känner väl av vädret.

God morgon!
Jag stendäckade vid 19 igår och sov till 9 imorse..
Monicas Tom fick sitt cert på lördagen och söndagen samt vart Nominerad på söndagen!
Min lille Pokerboy fick sitt cert och är nu PREMIER, och Atti fick även hon sitt cert :) Det var verkligen underbart att se vad Atti tyckte om utställning, det vill säga, KUL! hahaha! Inga problem där inte :)
Nu inväntar vi pälsen och sen blir det fler utställningar för henne :)
Nu ska jag städa och färga håret, sedan kommer två väninnor på kaffe!
Bjuder på en liten bild på Pokerboy från i lördags!
Stort grattis till er och katterna!!!!
Idag är det förkylning med hosta som gäller samt moln ute. Så man kan säga att det är mulet både ute och inne

#9 Det var ett riktigt fint initiativtagande.
Det måste bli uppskattat.
Grattis till utställningsresultaten #7 och #10.
#12 Krya på dig!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.