God Morgon 2011-09-02
Tror det är första gången jag öppnar morgoninlägget.
Är i slutet av min öroninflammation/förkylning och börjar se ljuset. Fast huvudet protesterar fortfarande en aning.
Idag ska jag fortsätta med favoritsysselsättningen: Ligga på en filt på köksgolvet och låta kattungeglinen klättra slicka och leka på och med mig!
Kanske terroriserar jag dem lite med kameran. Vi får se.
Ha en underbar dag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Goder morgon!

Woops, resten försvann:
Jag sitter och äter frukost, skall strax åka till Göteborg och hjälpa till att fixa iordning utställningshallen för VK i helgen!
Ha en bra dag :)

God Morgon.
Straxt dags för ytterligare en kopp kaffe.Sen bär det av mot Enköping,Kvicksund och Göteborg.
Håll tummarna för att husvagn och bil håller sams och att vi hittar dit vi ska och att katterna tar de cert de ska i helgen.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Äntligen fredag och sista arbetsdagen denna vecka. Har nyss upptäckt Tradera. Fullkomligt livsfarligt
Ha en superbra dag!
#3 Håller med, hoppas det går bra för alla där. Min blivande foderkatt ska ställas ut där i helgen och går det bra ska han ställas i uppsala nästa helg innan han flyttar hem hit.
Annars så är jag fortfarande sjuk, fick nån feber attack igår när jag skulle sova. Usch jag som måste bli frisk nu. har min helg redan planerad, blandannat Ikea. Hur ska detta gå?
God morgon! I dag var jag uppe med tuppen. Var i stallet 06.00. Nu sitter vi på Hallands Djursjukhus i Slöinge. Är på hältutredning med min häst. Väntar på att bedövningen av höger framknä skall verka för att lokalisera exakt var hältan sitter. Troligen inget stort för hon måste provoceras för att visa hälta. Märks bara att hon är lite ovillig i tidningen och inte vill hoppa, och det är ruskigt olikt henne. Sedan 13 mil hem till stallet igen…
*** Qui vivrqa verra ***
Det heter ridningen och inte tidningen… Surfar på telefonen :)
*** Qui vivrqa verra ***

Kom hem från åland igår. hade jätteroligt!! fiskade en massa och fick en massa med
idag blir en väldigt lugn dag, har hållt igång för mycket känner jag. Tur att man är ledig ett tag.
Hoppas ni får en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God morgen!
I dag skal jeg bake kake. I helgen skal katteklubben min ha utstilling og jeg gleder meg til å se hvordan Sabrina gjør det der.
En fin dag ønskes dere alle!
hej och god fm.Har just bokat biobiljetter till ikväll.Tänkte ta med mig min man på bio.Här är det grått och trist väder idag.har satt på golvvärmen och katterna njuter verkligen.Snart kan man tända en brasa i kaminen,den värmer så härligt.ha en bra fredag allihop.
Idag ska jag iväg och handla och försöka passa in det mellan regnskurarna. Vet inte hur mycket vatten elrullstolen tål.
Sköt om er