God morgon 2011-09-01
Passar på att säga god morgon den 1 september medan jag sitter och väntar på Fri idrotts-Vm på teven.
Sköt om er
God morgon. Idag börjar jag mitt nya jobb. Hoppas att det blir bra. et blir långa dagar. Det tar ju en stund när man ska pendla till Stockholm.
Ha en bra dag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon.. Min väckarklocka ringde 06.15 idag. Det vill säga Poker som var sugen på frukost.
Har börjat portionera hans mat eftersom han har blivit lite rund om magen på fri tillgång. Han får 1 och en halv dagsgiva som det står enligt paketet men ändå verkar stackarn hungrig.. Hur ska vi komma ner på endast dagsgivan?? Ojoj.. Verkar som jag inte behöver ställa min väckarklocka någe mer… haha..
Idag blir det jobb, möte och ikväll en tur till stallet och dressyrträning. Ska bli spännande för jag ska prova en ny pålle..
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Är tröttare än tröttast i dag och nu börjar vintertiden på jobbet dvs 8-16:45 varje dag. *pust*
#1Lycka till med både resa och jobb
#2 Har samma problem…Vägde katterna i går, de har inte gått ner ett gram
. Men har köpt "da bird" som var ett riktigt motionspass för dem. Roligt att rida och till dressyren har jag många år kvar till
Ha en bra dag!

Pysslar lite inför helgens äventyr.Men har ännu inte kommit till skott och skrivit ut bekräftelsen men det ska väl hinnas med det också.
Kom just på att jag glömt äta frukost men nu puttrar levergrytan på spisen så det får bli lunch istället.
Stolt ägare till tre La permer
ja nu är det höst,september är här.Ja idag för fem år sedan gifte vi oss på arlanda flygplats,och åkte till thailand i två veckor,men idag blir det ingen resa,kanske en tur till centrum och en fika med en arbetskamrat.

#6 Grattis på bröllopsdagen.
Stolt ägare till tre La permer
Har en liten rast på arbetet så jag passar på att hälsa på. Sov gott med er sedan.

Varvar ner framför TV:n.
Har 5myskatter runt mig
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.