Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: om-sajten-och-ifokus
Läst 585 ggr
Leffe
0

Antal klick på Länksidan

Ni som har era sidor som länk på sajtens länksida om ni vill veta hur många som går in på er sida via Cornish Rex iFokus kan skicka ett PM till mig

[Silkwaves]
0

och jag undrar varför länken till min sida www.silkwaves.net inte finns längre?

Jag har ju varit med här sedan iFokus startade även om jag inte har tid att skriva inlägg varje dag.

EvaG
0

Det kan jag nog svara på. Det kan bero på två anledningar. Länken kan ha varit "trasig" eller att det inte finns någon länk på din hemsida till Cornish Rex iFokus.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Silkwaves]
0

Ok - tror att ifokuslänken försvann tillsammans med nästan alla andra länkar då jag gjorde om hemsidan - då lägger jag till den igen..

Visste faktiskt inte att det var ett krav? Självklart lägger jag till en länk, men det är bra om informationen om "länktvånget" framgår på länksidan.

Mvh Anki

EvaG
0

Krav och krav. Normalt enligt seder och bruk så brukar man respektera varandras sidor så pass att man gör länkar till varandra. Om jag har en sida och vill att du länkar mig så länkar jag självklart tillbaka.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Så här står det överst på Länksidan

"Tycker du att någon länk saknas i vår länksamling så hör av dig till oss och berätta. Vi är också alltid intresserade av länk- eller bannerbyten med andra sajter."

När nya versioner av iFokus kom så försvann en del saker. Länksidan blev förändrad och kanske försvann en del länkar i den vevan. Ni som vet med er att ni har länkat hit och vet att ni varit med på länksidan kolla om länken till er finns kvar här.

[Silkwaves]
0

Tack snälla Leffe för ditt trevliga svar. Jag har minimerat antalet länkar medvetet men visst kan jag länka till iFokus men eftersom jag har lite trubbel med nya hemsidan så kan det ta några timmar till dagar.

Tycker det vore kul och trevligt om ni kunde tänka er att även lägga in en länk till min sida.

Leffe
0