Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 656 ggr
AlexH
0

Bästa vänner?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut när mina älsklingar slåss om fotöljen Skrattande Sture ställer sig på Enya och trampar och biter henne i örat tills hon hoppar ner, sedan så rullar han ihop sig som en liten boll och somar gott i fotöljen Flört

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

chikan
0

HAHA! Jättehärlig bild! Guuud vad katterna kan vara bestämda.

rexmamma
0

Underbar bild!!!  SkrattandeSkrattandeSkrattande

Lullan1
0

Fantastisk bild! De är jättesöta båda 2!

aranels
0

Guuu va sött. Vilken snäll vovve du har

[Wiveka]
0

Vilken underbar bildKyss

Anna77
0

cool bild! fin hund med!

La_Joz
0

Riktigt häftig bild! Min första tanke när jag såg hunden var "rådjur"! Vet inte varför, men nåt fick mig att tänka på rådjur!

AlexH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Jag har hört den om rådjur måååånga gånger Skrattande oftast när man är ute och går och någon ser bara Saga och Enya (jag har två "rådjur") hör man : Titta! två rådjur - så nära!…. i koppel??? och sedan så ser de mig :)

Har fått två andra benämningar båda av barn.. en 5 årig tjej som sa att det var grisar, eftersom de har rosa nosar Kyss

och ett barn som började skrika och hojtade -Mamma! hon har farliga hundar (jag hade naturligtvis inte sagt så när han frågade vad det var för ras.. utan sa - det är FARAOHUNDAR, vilket pojken tolkade som FARLIGA HUNDAR *haha*)Cool

Ps skickar med en bild på min andra faraohund - de är väldigt kattlika i sättet så då kanske det förlåts att man har lagt ut hundbild på crxforumetFlört

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

chikan
0

jag älskar faraohundar! näst efter whippet är det mina absoluta favoriter bland hundarna.

Lullan1
0

De är jättevackra dina hundar, självklart får du visa upp lite bilder på dem här på vårt forum! Annars blir vi nog för insnöade med att kattkrull! Skrattande