Bästa vänner?
Så här ser det ut när mina älsklingar slåss om fotöljen
Sture ställer sig på Enya och trampar och biter henne i örat tills hon hoppar ner, sedan så rullar han ihop sig som en liten boll och somar gott i fotöljen 
HAHA! Jättehärlig bild! Guuud vad katterna kan vara bestämda.
Underbar bild!!! 

Fantastisk bild! De är jättesöta båda 2!

Guuu va sött. Vilken snäll vovve du har
Vilken underbar bild
cool bild! fin hund med!

Riktigt häftig bild! Min första tanke när jag såg hunden var "rådjur"! Vet inte varför, men nåt fick mig att tänka på rådjur!
#7 Jag har hört den om rådjur måååånga gånger
oftast när man är ute och går och någon ser bara Saga och Enya (jag har två "rådjur") hör man : Titta! två rådjur - så nära!…. i koppel??? och sedan så ser de mig :)
Har fått två andra benämningar båda av barn.. en 5 årig tjej som sa att det var grisar, eftersom de har rosa nosar 
och ett barn som började skrika och hojtade -Mamma! hon har farliga hundar (jag hade naturligtvis inte sagt så när han frågade vad det var för ras.. utan sa - det är FARAOHUNDAR, vilket pojken tolkade som FARLIGA HUNDAR *haha*)
Ps skickar med en bild på min andra faraohund - de är väldigt kattlika i sättet så då kanske det förlåts att man har lagt ut hundbild på crxforumet
jag älskar faraohundar! näst efter whippet är det mina absoluta favoriter bland hundarna.
De är jättevackra dina hundar, självklart får du visa upp lite bilder på dem här på vårt forum! Annars blir vi nog för insnöade med att kattkrull!