Den 22 augusti 2011
God morgon till en ny vecka. Måndagmorgon och sängen väntar. Önskar er alla en trevlig dag.
God morgon. Strax på väg till jobbet. Skulle väldigt gärna vara hemma idag - då en väninna kom hem med en övergiven kattunge till oss i går. Någon människa har dumpat en liten kattunge på en grusväg strax utanför Borås. Gissningsvis ca 5-6 veckor, mager, vägde 564 gram i går efter 4 mål mat.
Vi matar varannan timma med Bozita. Den hittade även storkatternas torrfoder i går och det slök han/hon också….
Maken är hemma idag och skall försöka få en veterinärtid för undersökning av den lille.
Juppi är väldigt intresserad av den, Sissi tycker att den är skitäcklig. Mycket gull med de stora så de känner att de är våra stora älsklingar.
*** Qui vivrqa verra ***
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
1,2# awww, vilken sötis. Och bra gjort av dig att ta hand om den lille!
Inledningen på jobbveckan är bilköer och regn.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söt lillkatt.Trist att folk dumpar katter lite här och var.
Idag ska vi åka till sjukhuset med dottern.
Stolt ägare till tre La permer
Jättefint gjort att du tar hand om den lilla kissen,ja visst är det ledsamt att folk ej kan ta ansvar. här vräker regnet ner,min morfar sa alltid det står som spön i backen.Idag börjar barnbarnen skolan så det blir ej några spontanbesök nu på dagarna.Jag har haft fikabesök lite då och då.och det har ju varit trevligt när de kommit,men jag tror de mår bra av sina rutiner igen,jag hörde fjortonåringen spelade tv spel nästan hela nätterna och sov på dagarna och det är ej bra.ha en bra måndag ochhoppas det ej regnar överallt.

God morgon
Här regnar det & nu om man ska till västerhaninge så får man ta ersättningsbussar för tågen har slutat gått så ska det va i 3 månader inte så kul alls.
Här blir det lugn dag finns inte så mycke att göra
Ha en bra dag på er
Idag börjar min sista semester vecka. Jobbar sedan två dagaar på mitt jobb, tisdag och onsdag. Börjar sedan arbeta mitt i Stockholm. #6 som sagt så får man åka buss i 3 månader. Hoppas att det går bra.
Ska nu åka till Haninge. Sista dagen jag kan träffa alla mina arbetskamrater. Måste även hämta jobbdatan så jag har den nästa tisdag då jag jobbar min sista dag här i Nynäshamn.
Det ska bli spännande att testa något nytt.
Ha en bra dag.

#7 det hoppas jag med. Man får åka in kanske 2 timmar innan med bussen eftersom man inte vet om det är fullt eller ej. Sen går ju inte bussarna som tågen gör vilket jag tycker är synd. Var i nynäs jobbar du?
Stora testet är på torsdag då jag måste ta ersättningsbuss
Har regnat hela förmiddagen, nu är det bara grått ute.
Jag passar på att dricka te och plugga medans katterna byter av varandra med att "hjälpa" mig att pluggar genom att sätta sig på mina böcker, ta min penna, leka bort mitt sudd, skrika mig i ansiktet att vi ska gosa med mysfilten i soffan o.s.v
Bjuder på en bild jag tog för en stund sedan, ska passa på att slänga upp den och fler i bloggen inom kort också.
#10 haha!