Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 733 ggr
MonicaLagerquist
2011-08-19 08:26
0

FREDAG!

Härligt med en fredag.

Min far fyller år så mot kvällningen far vi in till Enköping och grattar honom.Tänkte ta en tur förbi katthemmet ochså och lämna av maten som jag samlat ihop till dem.

Lite sömnad ska det väl bli också.Har en lillkatt som flyttar nästa torsdag så en bädd till honom ska jag väl se till att hinna få gjord.

Sköt om er och njut så gott ni kan.

Stolt ägare till tre La permer

noir
2011-08-19 08:51
0

Idag tror jag det blir en hel kväll hoss herr och fru Wideudde. innan dess ska jag plugga och pilla med katterna eller ja nej jag ska hålla koll på Sookie så hon inte attackerar mina skor och bär runt på dom. Zaffie sköter sig och koller nervöst på Sookie när hon gör hyss och jamar. Rätt bra alarm! ;)

Eine
2011-08-19 09:30
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God mrgon.Nu bär det iväg norrut på en liten tripp.

ha det gott!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2011-08-19 09:37
0

Nu ska jag iväg till tanddoktorn. Jätteroligt nu när solen skiner på en klarblå himmel

Sköt om er

[Wideudde]
2011-08-19 10:56
0

# 0 du har ett fint hjärta du!

# 1 vi ses ikväll!

# 2 kör försiktigt!

# 3, lycka till hos tandfen!

Jag ska ta det lugnt inför middagsgästerna (# 1) och plocka lite, kanske eventuellt ta en dusch, kan ju vara trevligt för gästerna om inte annat.

Katterna ligger i sängen och solbadar, ser härligt ut.

har även köpt en ny kamera så jag kan fota ordentligt igen!

AnnicaB
2011-08-19 11:05
0

God middag.

Solbadar? Sol! Herregud här regnar det så hårt att det gör ont att gå ut! Riktigt höst-värsting-väder. Blä. Blir snabbt stallfix efter jobbet för sedan vill jag krypa upp i soffan med katterna´….

*** Qui vivrqa verra ***

[Wideudde]
2011-08-19 17:01
0

# 5 regnet kom hit sen, fick ni solen?

AnnicaB
2011-08-19 18:00
0

#6 Nä, det har ösregnat nästan hela dagen, just nu är det bara duggregn. SMHI gick ut med en "klass 1 varning" pga det myckna regnet. Risk för 20-40 mm på ett dygn. Lördag och söndag skall bli soliga säger prognosen… det känns väldigt avslägset :)

*** Qui vivrqa verra ***

[Wideudde]
2011-08-20 02:58
0

# 7 ajsing bajsing!

MyTwiggs
2011-08-20 05:16
0

Ok, ni har troligen redan lordag dar borta! Jag ar hos en uppfodarvan i USA och halsar till sverige fran oknen (Phoenix, AZ) och ett gang helt underbara katter och kattungar har Kyss

Jag kan lova att vi inte har haft en droppe regn, men droppar, det gor vi, for det ar 46 grader varmt! Man fryser ICKET har borta! Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
2011-08-21 12:26
0

#9 det är som när jag är i Luxor med andra ord! Ökenhetta.Tänk på hyn så du inte blir rynkig i förtidFlörtoch ha det så trevligt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora