Champion, BIV, NOM

Grattis!

Grattis!!! Pussa slyngeln Cigge från mig!
Ingen skam i att gråta en aning, det gjorde jag också när Lethe blev BIV. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Åh, så roligt! Grattis!!
Underbart att höra! Grattis till din fina kille!

STORT!! Grattis!!!!!
Förstår om du är stolt
//Maria
Grattis och jag kan intyga att han var snygg. Tyckte för övrigt att det fanns många bra rexar på utställningen, både Cornish och Devon. Det härliga var att det fannsen hel del "klassiska" Cornishar. På en såg man när den stod på domarbordet att det fanns gamla Trickstrer's bakom. Underbart. Och det var kul att träffa lite ansikten bakom signaturer här på sajten

Grattis, Grattis, förstår du grät lite, det var också kännslosamt när vi fick vårt första BIV och NOM med hem
Helt underbart för Er och vackra Cigge

Grattis och hur gick det för hannas Baldina…
ingen skam att gråta..Jag var ju hemma med kattfödsel när de ringde från utställnigen och sa att Jack blev BIS..Då grät jag för fullt här hemma..Hade antagligen pipit lika mycket på utställningen…
Grattis till halvbror!
Grattis från mig och Fuffens till slyngeln!

Grattis grattis!!!! Tänk vad olika domare kan tycka. ;-) (Tänker på Birka) Han är helt klart värd sin BIV och NOM, fina Cigaro!!! Åh vad roligt!
Grattis grattis, återigen grattis!!!! Det var så skoj att få träffa dig oxå, även om det var i all hast på slutet! *skrattar* Hann inte alls springa runt och träffa crx-människor som jag planerade, ur europésynpunkt var det ett kaos då jag fick springa runt hela tiden! :)
Leffe: Dig missade jag men nu vet jag hur du ser ut! ;) Så vi ses till helgen i Östersund!
Sewena: Hur gick det för dina bebbar?? Roligt att äntligen få träffa dig oxå! :)
Rexmamma: Åhh du är en ängel i nöden! TACK för lånet av spiralera till burskynket men jösses så förvånad jag var när vi kom tillbaka från fotograferingen och alla var borta! Jag kunde inte lämna tillbaka dem …. :( Hör av dig så kan jag få ersätta dig för dem på något sätt! :)
I övrigt, grattis till fina cornish-resultat! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

GRATTIS till CAC, BIV, NOM !!!
Mina katter blev inte utskrattade iallafall:
Herman tog inte sitt sista CAC utan det gjorde ovanstående katt, Pippi tog helt oväntat sitt första CAC med kommentaren: HELT perfekta öron!! Domaren hade nog inte glasögonen på sig då*ler*. Min lilla Zelda, med fd öroninflammation, fick EX 1 o pga snett huvud så förlorade hon BIV. Domaren hade nog tårar på gång för hon älskade Zelda. Jag fick iallafall en jättefin kritik.
Mina kattungar från kullen 7/11 fick varsitt EX 1 och kritiken Mycket lovande! Ex rexning o pälsning. De hade nog rent allmänt bättre kritik än Herman.
Jag är iallafall jättenöjd o kommer inte att lägga av….
#13 Vad kul! Grattis!

Grattis! 
GRATTIS!!!!
Hurra!!
Denna helg har det gått bra på alla fronter för våra missar!
Baldina blev int. champion och nominerad på lördagen i Oslo.
Dragonfly blev champion på lördagen.
På söndagen fick tjejerna sina cagcib resp cacib.
Och så har vi härliga resultat från Västerås, go Cigge!! (och Clara och Clansman och Computer God..)
Och i Finland har två Brave New Curl-katter: Breaking the Law och Catch the Rainbow, tagit två cagcib resp två cac.
Grattis Hanna_h, jättekul att höra!