Torsdag 2011 08 18
God Morgon
Har redan hunnit varit ut i syrummet en sväng.Fast då fotade jag bara lite tyg.Nu inväntar jag svar och sen ska jag väl ut och sy.Gröna och gula kattbäddar ska det bli är det tänkt.
Har ont i ögat idag med men eftersom att det är det ögat jag inte använder till något anat än att ha ont i tänkte jag försöka ignorera det onda och sy ändå.
Stolt ägare till tre La permer
God morgen alle sammen!
I natt har det regnet, men ser ut til at solen skal komme frem snart. Skal snart kjøre guttungen i barnehagen. Skal prøve å gjøre ferdig en genser jeg har strikket i dag, bare monteringen igjenn. Ellers er det Jugendfest i Ålesund i 3 dager nå med mye god musikk og mye folk.
Jeg og Sabrina ønsker alle en fin dag! 

God morgon
0 hoppas det går över snart.
solen skiner just nu vad härligt. Idag blir det lugn dag va med killen också sen ute.
Ha en bra dag på er
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon! Jag är djupt imponerad av din sykunskap, det är ett område där jag är helt obildbar… Tur att det går att köpa färdiga kläder, och bäddar :)
Idag är det en underbar sensommardag i Borås, soligt och fint. Jobbar på som vanligt. Hoppas att vädret håller i sig - då kan det bli en liten sväng i skogen med hästen efter jobbet. Blir det sämre väder får det bli ridning i ridhuset.
*** Qui vivrqa verra ***
Du är så duktig Monica!
Igår gick det jätte bra på provet så jag ska plugga på mer idag, kela med katterna (som kommer terrorisera mina böcker) och får jag tid över ska jag sätta mig i lugn och ro och spela lite sims 3,
#3 Svarat på din komentar på min blogg ;)
Dumt att det inte finns ett bättre sätt att svara på än att bara skriva en ny komentar. :p
Här tittar solstrålarna fram mellan molnen. Cornisharna sover på sängen. Skogisarna sitter på balkongen. Själv har jag inte planerat något för dagen.
Sköt om er
Hos mig är det en del regnande. Varför ska det alltid vara dåligt väder när jag är ledig….. Önskar er alla en trevlig dag.