Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 201 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-04-22

God morgon. I dag är det åter Surahammar som gäller och Norska Skogkatter. Med andra ord i dag får man inte se några vackra rexar. Sköt om er och ha en bra söndag

smirik
0

God morogon,

I dag gäller det avslapning och gos och lek med krullen. Kanske en sväng om ett loppis och titta efter soffbord

Ha en underbar söndag

Fritz
0

God morgon.

Idag är det taxi som gäller en stund på dagen, synd när det är så fint väder. Vaknade idag utav att fåglarna sjöng mot en blå himmel.

Ha en bra dag…

Lindaluring
0

God morgon!

Sunsvall bjuder idag på kallt men fint väder. Har fått klätt mig ordentligt då jag ska ut till jaktskyttebanan nu på förmiddagen. Hoppas alla får en fin söndag!

AnneAlva
0

God morgon!

Tog sovmorgon idag, men kunde inte sova längre än till 08.20, jag tror att jag blivit pensionär i förtid… Är det inte nu när man är ung som man ska vara vaken hela nätterna och göra massa galna saker?? Jag finner mig själv somna vid 10/11-tiden på kvällen, gå upp runt 7-snåret och göra saker som laga mat, pyssla runt och fundera på ifall jag inte borde stryka gardinerna. Himmel, jag kanske har blivit tant i förtid?!

Förutom min tantångest bjuder dagen på absolut… ingenting. Och det är så skönt! Tycker om att ha dagar utan några som helst måsten. Närvarade igår på ett barnkalas någonstans ute i obygden utanför Uppsala, efter det behövs lite batteriladdning. Räcka ut tungan

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
0

God morgon!

Inatt har vi sovit i våra egna sängar efter en natts bortavaro från hemmet, då vår nyss fyllda 18-åring hade fest för sina kompisarSkrattande

Enligt grannar, som vi varnat med lapp i porten, gick det rätt städat tillFundersam. Man får väl hoppas!! Hemmet var dock i gott skick.

Idag blir det deklaration då vi sålde hus förra året……..suck.

Lullan1
0

God förmiddag!

Här händer det inget speciellt idag, ska åka ut en sväng till svärmor och hjälpa henne lite med huset och trädgården. Det ska bli skönt att få komma ut och påta lite i hennes rabatter!

#4 Skrattande Tantångest!!!

chikan
0

Godmorron (om jag fortfarande får säga så… gick faktiskt precis ur sängen!) Har lite funderingar på att åka till en uppfödare och titta på kattungar… men tror det får vänta till nästa helg!

cherish
0

Gomorron!

Här blir det mest vila idag för att vila ut efter sviterna från Sura igår (typ 5 tim sömn är mindre än jag är van vid!!). Har lite tvätt att ta itu med och även redigera lite bilder från utställningen om jag orkar … :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

God morgon!Sovmorgon här också, efter att ha delat säng med 5 kattungar som alla har 18 små sylvassa klor(märks inte alls att de är klippta..suck..)De är så himla mysiga!

#4 Tantångest drabbas man inte av om man inte absolut vill…..Var lugn, det är jag(61 år)Jag drabbas aldrig!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
0

God morgon ! Jasså du Anne du har tantångest ha ha ha ha. Inget som existerar här där hela gänget är morgontrötta. Precis lämnat frukostbordet. Hade en plan på att alla missarna skulle få komma ut idag, men sambon tycker det är för kallt, ja en grad varmare än det är i ett kylskåp. Låter kallt när han säger så. Vi får väl slappa o mysa resten av dagen och gotta oss i Cigges gårdagliga bedrift.

Sewena
0

Man har nog aldrig somnat så fort som efter en utställning. Somnade till framför tv o då var klockan bara 20:30. Vakade idag vid 8:00, men gick inte uppförän vid 8:30. Fortfarande trött..o imorgon är det jobb..

Livet går vidare..

AlexH
0

Godeftermiddag Idag var det stora tvättdagen här två Faraohundar och en rexkille. Det gick jättebra, Sture satt stilla i badkaret och jag behövde bara hålle en hand på honom när jag sträckte mig efter schampoot! Skrattande Vilken kille, han som har duschat ner hela köket när jag badat honom där, var alldeles still och lugn hela tiden i badkaret! Hundarna är en annan femma , de får man binda fast så de inte mitt i duschen tar ett språng rakt utFlört

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se