Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 518 ggr
Sewena
0

Blåskp-vit söker nytt hem...

efter att kullen hennes har flyttat. Hon är född 051018. B-blod. Kullen är flyttklara 070601.

Anledningen är att vi här hemma har i samråd med varandra kommit fram till att vi vill satsa på de mörka färgerna på färgskalan. Svart, Sv-vit, sv.skp, choklad osv…Det är absolut inget fel på henne o visserligen tar det emot men vi känner att vi måste bestämma oss när det gäller färg. Jag vet att CRX inte är en färg-ras utan att man kan blanda hur som helst, huvudsaken att de kompletterar varandra.Men nu vill vi ha det så här.

Antingen är hon till salu eller om någon har en svart vit(eller liknande färg) som vill prova på blåskp-vit o vi kan byta. Jag är helt seriös o vill självklart ha seriösa svar.. Kritik eller onödiga kommentarer kan ni skicka till min brevlåda!!

Maria

Bild på henne finns på hemsidan.

majsan
0

Kan inte komma in på er sida..Får fram någon annan kufisk sida ..

kissan78
0

Samma här…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Fritz
0

Jag kommer inte heller in…

Sewena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är bilden från hemsidan

Far: Kazimirez Yxne. Crx a09

Mor: CH S*Nattsmygarn Ghia Granada. Crx ds24

Penny är reggad som smoke men det har visat sig att hon inte är det. Crx g03 är hon. 

Ingen utställningsstjärna, men en underbar mamma….

majsan
0

Har du inte fler kort så man ser hennes ansikte?

Leffe
0

Hon verkar fin. Tänk att ni har kommit i samma tankebanor som mig. Har hela tiden byggt min uppfödning på solida färger med eller utan vitt. Hoppas ni får henne omplacerad.

Sewena
0

Jag har inte någon kamera just nu, men jag kan försöka hitta några bilder eller så får jag återkomma när min pappa ändå ska på kort på mina kattungar. Ber att få återkomma…

Leffe: Tack! Anledningen till att vi kommit fram till att bara satsa på mörka färger är att vi blir så snurriga av alla färgkoder. Vill även kunna förbättra färgerna, ex. svart ska vara svart o inte bli "blaskig" efter ett tag bara för att det finns en massa andra färger bakom. Är säkert helt ute o cyklar när det gäller detta men ska bli bättre.Flört

Maria

Lullan1
0

Hon är verkligen jättesöt!

Lycka till!

Denna kommentar har tagits bort.
EvaG
0

Har det gått bra?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Cornelis
0

Hej!

Jag har en liten rex-kille som gärna skulle vilja ha lite sällskap här hemma. Var finns Penny någonstans?

Hur fungerar hon tillsammans med andra katter?

smirik
0

Är det bara jag som inte tycker hon är blå men svart ?Fundersam

Sewena
0

Hon har hittat ett nytt hem o kommer att flytta efter att kattungarna har flyttat,

Hon är garanterat BLÅsköldpadd-vit, jag kan skicka fler bilder om du är tveksam.

Lullan1
0

Låser tråden då Penny har hittat ett nytt hem.

Inlägget är låst för nya kommentarer