Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 266 ggr
ChatNu
0

Blåsilverspotted

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En hona & en hane till salu, båda blåsilverspotted. Födda : 18 / 1 -07**
För bilder se : www.chatnus.com
Info : Maila mig gärna på jonasson@chatnus.com 
Mvh Maria**

acas
0

Vill ha!!! Räcka ut tungan

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

chikan
0

jag med! fast helst vill jag ha blondie! ;D

ChatNu
0

#1 Man blir sugen när man ser bebbar, har själv spanat in riktig söta små krull på detta forumGlad
#2 Ja, Blondie hon är gullig.., Vi är i alla fall nästan 100% på att hon skall stanna..såå svårt sånt här..Fundersam
//Maria

Gittan
0

De är söta. Hur har det gått?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

ChatNu
0

Jag har lite intresse..får besök av ev. kattungesugna i helgen & i nästa vecka..så man får se hur det utfallerGlad
Inget bokat & klart ännu..men man får se hur allt blir om detta känns bra.
//Maria

EvaG
0

Gud vad sött. Håller tummarna att det går bra.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

La_Joz
0

För er som är förälskade i Marias bebisar, så kan jag bara säga att de är ännu sötare i verkligheten! Bara så ni vet.. Räcka ut tungan

Jag har ju fått äran att ha dem som burgranne! Var riktigt nära att stoppa ner Blondie innanför tröjan när Maria inte var i närheten. Men jag klarade mig från lockelsen. Blondies syskon hade inte blivit så glada på mig, eftersom deras största nöje verkade vara att dia på den lilla damen! Så gulliga!! Kyss

ChatNu
0

#7 Tack ! vad gullig du är..kan ju upplysa att när du lämnade buren obevakad, så var jag framme & funderade på kattnappningFlört
Vi hade en diskussion jag & min väninna om vi hade tillräckligt stora väskor, för en eventuell raid på utställningen..
Jag gillar Isas färg & uttryck väldigt mycket..så roligt att se henne i verkliga livetKyss
//Maria

Inlägget är låst för nya kommentarer