Blåsilverspotted
En hona & en hane till salu, båda blåsilverspotted.
Födda : 18 / 1 -07**
För bilder se : www.chatnus.com
Info : Maila mig gärna på jonasson@chatnus.com
Mvh Maria**
Vill ha!!! 
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
jag med! fast helst vill jag ha blondie! ;D

#1 Man blir sugen när man ser bebbar, har själv spanat in riktig söta små krull på detta forum
#2 Ja, Blondie hon är gullig.., Vi är i alla fall nästan 100% på att hon skall stanna..såå svårt sånt här..
//Maria
De är söta. Hur har det gått?
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Jag har lite intresse..får besök av ev. kattungesugna i helgen & i nästa vecka..så man får se hur det utfaller
Inget bokat & klart ännu..men man får se hur allt blir om detta känns bra.
//Maria
Gud vad sött. Håller tummarna att det går bra.

För er som är förälskade i Marias bebisar, så kan jag bara säga att de är ännu sötare i verkligheten! Bara så ni vet.. 
Jag har ju fått äran att ha dem som burgranne! Var riktigt nära att stoppa ner Blondie innanför tröjan när Maria inte var i närheten. Men jag klarade mig från lockelsen. Blondies syskon hade inte blivit så glada på mig, eftersom deras största nöje verkade vara att dia på den lilla damen! Så gulliga!! 

#7 Tack ! vad gullig du är..kan ju upplysa att när du lämnade buren obevakad, så var jag framme & funderade på kattnappning
Vi hade en diskussion jag & min väninna om vi hade tillräckligt stora väskor, för en eventuell raid på utställningen..
Jag gillar Isas färg & uttryck väldigt mycket..så roligt att se henne i verkliga livet
//Maria