God morgon 2007-04-21
God morgon om man redan kan säga morgon. Är i alla fall uppe och ska göra mig i ordning för resan till Surahammar och utställningen. Hoppas alla människor och katter mår bra. Sköt om er nu.
Herregud Leffe! Man borde aldrig behöva gå upp så där tidigt. Själv har jag inga planer alls för dagen, men solen skiner så det är väl inte helt otippat att tro att jag kommer att vara ute en del. Ha en fin dag alla! Och lycka till ni som ska på utställning.
Oooo, Leffe,vi är allt galna vi kattmänniskor! Vilken gräslig tid att gå upp, men jag gör det själv ibland….God Morgon förresten, alla crxmänniskor!I dag ska jag klippa band , mata kattungar med köttfärs och kanske tom städa lite.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag!
Solen skiner ute och det är härligt blå himmel! Har just inget planerat för dagen, men grabben är förkyld och har feber, så det blir nog att vara hemma idag och ta det lugnt.
Tänker på alla er som är på utställning idag, Lycka till!

God förmiddag!
Idag ville jag åka till Surahammar och hälsa på en massa fina cornishar, men det blev inget av det tyvärr. En annan gång helt enkelt. Istället har jag planerat att ta med katt ut i koppel tillsammans med Jenny och Moi, det ska bli kul, kanske ta en massa bilder också, det är också kul. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God förmiddag
Jag har inte planerat något idag. Är kattvakt åt en kompis så det blir att åka fram & tillbaka. Men det gör inget eftersom jag älskar katter.
ha en bra dag alla