Isa´s funderingar...
Hm… Något har hänt med Matte! Jag vet inte riktigt vad det är, men nåt är på gång! Något så allvarligt att jag bara var tvungen att börja skriva av mig här. Har funderat på det länge, men det har liksom aldrig blivit av.
Läs gärna i min dagbok, så förstår ni hur konstig Matte har blivit och hur jag har haft det de senaste dagarna. Inget gos alls! Tur att jag har Husse som tar hand om mig och surpuppan Mistie när Matte är så knäpp!
Nu ska jag attackera Matte och Husse i sängen. Alltid lika kul att busa när de ska sova!
Vi hörs! /Isa
Jag har precis börjat vakna till liv efter Kastreringen (tror jag att Husse och Matte kallade det). Och de är som vanligt osynkade och vill lägga sig precis när det roliga börjar - busa i mörkret (helst med saker som skramlar…). You go get them girl! /Fuffens
Så ni vill hålla igån på natten. Vänta tills ni blir lite äldre då kommer ni att bli vansinniga på att husse och matte aldrig går och lägger sig så man får krypa ned i varm säng under täcket.
hälsningar veteranen Pysen
Hihi, jag ska genast gå och läsa i din dagbok om vad din matte håller på med!
Här hemma är allt lugnt, förutom att jag faktiskt skulle vara sugen på att få träffa en kille!!!
Jag åmar mig och kråmar mig för Findus… Men vad gör han? Puckot fattar ingenting och sitter där och tittar bara!!!
Nä, snart får matte vaska fram en kille, annars kommer jag att sjunga på balkongen hela natten! /Kram Jissa