Varning för P.S.
P.S. är en människa som sysslar med diverse bedrägerier, främst med hundar och katter, men även med hästar och andra djur. Hon har blivit fälld i domstol många gånger. Vi måste hjälpas åt att sprida denna information så hon inte kan fortsätta handla med djur på detta sätt. Har dessutom olika alias. För mer info PM-a
Hon är känd sen lång tid tillbaka. Så hon är alltså igång igen.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

man kan läsa om henne här http://baksidan.zor.org/ - hon är känd sedan länge vet inte om hon är aktiv längre

Herregud, vilken människa, det är ju helt sanslöst vad denna kvinna måste kunna snacka för att lyckas med allt detta. Man blir helt mållös…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#2 Intressant sida att läsa på… Jag tror mig vara svårlurad men å andra sidan har jag aldrig råkat ut för en omkullpratande person…. Men jag skulle aldrig sälja till någon om det inte känns helt rätt.. jag hade satt mig i bilen med hundarna och åkt, så fort jag hade sett hur de andra hundarna betedde sig (läste artikeln "lurad")… Inte en chans att jag hade lämnat mina hundar där - spelar ingen roll hur vältalande personen som vill köpa är…
Hon ha varit i gång sedan 80 talet,med hundar. redan då skrev hundsport om henne,och hennes framfart. hon satt då även på "hotell gripen"" men kunde fortsätta även innifrån! så hon kan!! , men vad jag förstår har hon en förkärlek för perser,
men vad kan man säga, håll er undan!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Usch…

Riktigt läskigt när man läser om såna människor!

inte roligt. Gillar inte mäniskor som behandlar djur illa