Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 374 ggr
AnneAlva
0

Könsbyte...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, med hjälp av en misstänksam sambo och ett litet rådslag med allas vår Eine har sanningen om vår mustach-bebis krupit fram. Han är inte en han, han är en hon. Så kan det gå… Förvånad

Nu kommer sambon börja med förnyade attacker angående namntemat, jag lovade nämligen i ett svagt ögonblick att var det tre pojkar och en flicka skulle vi ha hans westerntema… bara att bita i det sura äpplet, men men, de är ju så söta att vilka namn som helst egentligen passar. Kyss 

På bilden: Första mötet med pingelvippan

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Skrattande Så det kan gå!

Men söta som bara den är dom allihopa iallafall! Lover
Vad stora de har blivit!

Anna77
0

*ha ha* Jag vill ha! underbart söt kattunge! Är såå sugen!

chikan
0

#0 Vilken otroligt underbar bild du har fått till! Skrattade högt för mig själv när jag såg den. Oj oj oj så söta de är.

AnneAlva
0

Hm… jag är nog virrig idag, jag hade ju två konsulter, icke att förglömma, Anki_H, nybliven forumist och ägare till kullens pappa Buster. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Huva så du skrämmer de små!Pingelvippor är farliga saker.Så här såg mina ut i dag när de fick se glittervippan!(förlåt små raringar….)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

#5 Vilka gullungar!!!

flis
0

Shy Girl Jag dånar!!! Vilka söta bilder på småkrullisar. Det är farligt att gå in här och bli frestad.

La_Joz
0

Åh, så söta de är!! Vi får snart lägga in ett förbud på att visa kattungar här, för man vill ju ha allihopa! Flört