Grattis..Nu kan ju du komma och hälsa på hos oss…
Åh, så häftigt! Grattis, grattis, grattis! 

Det gör jag, ska vara i Floby hela juli och då går du inte säker 
GRATTIS den kostnaden kommer du aldrig att ångra!! det är lika med frihet 

Ett stort Grattis! Det kommer att vara bland det bästa du har gjort!
grattis man känner sig fri då**********''

Grattis !! Ditt liv i frihet har börjat.

Grattis Grattis

Stort grattis! 

Grattis till friheten!
Stort grattis!!

Grattis!!!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

TACK alla!
Nu ska jag bara få tag i en bil och köra, men det vete katten när jag får råd med det…
Man kan hyra…..så länge…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis! Lycka till med körningen! 
Ett jätte stort GRATTIS TILL DIG!!
BRAVO!!!!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Stort Grattis
…nu är jag glad jag inte bor i trakterna längre 
Underbart Anna!
Grattis!!!! Jag vet hur du har längtat efter den här dagen! 

TACK allihopa!
Jodå, jag har längtat efter den här dagen och nu är jag lite sur över att det inte var svårare än så här
Jag som finjusterat fickparkering, backning runt hörn och rondeller hur länge som helst! Den enda parkering jag fick göra var på Vägverkets parkering när provet var klart och det fanns inte en enda bil i närheten!! Men vilken lycka att få köra bilen själv till bilskolan sedan 

Stort grattis!!
Jag glömmer aldrig känslan när man hade kört upp och fick köra bilen alldeles själv tillbaka till bilskolan! Wow!!!
Du får se det positiva i att ha övat på "detaljerna" så länge. Nu är du grym på att fickparkera, backa runt hörn mm. Det är alltid bättre att lägga ribban för högt vad gäller bilkörning, så är risken att kugga mindre.
Grattis än en gång, och kör försiktigt! 

Dessutom så blev min inspektör också inspekterad så jag hade två kostymnissar i baksätet också, men de pratade mest hockey. En var från Örnsköldsvik och den andra från Karlstad, ni kan gissa hur snacket gick 
#22 Då måste jag beundran säga att du måste vara en bra nybörjare på att köra 
Att ha så många i bilen som pratar och gör annat medans man nervöst ska koncentrera sig på att göra rött för att få körkortet.. Det är bra gjort!
Jag vara jättenervös när jag körde upp (1900 talets början eller nått sånt..) och första gången så klarade jag det inte.. han frågade mig om jag inte såg bussen som jag svängde ut framför
- Vilken buss? sa jag vekt ..

Duktigt. Stort Grattis. Nu gäller det att du är ute och tränar mkt. Du kan väl slå en pingel om du är i mitt område så jag kan hålla mej o katterna inne.
Åh men Anna - supergrattis till körkortet!!!!! Säger som de andra, vilken frihet det är med körkort - det är bara att styra kosan dit man vill utan att be andra skjutsa en! ;)
När jag tog körkort i min gröna ungdom fick jag köra upp igen … *fniss* Jag fick en illa beryktad inspektör och när jag hörde hans dialekt (han gick under namnet Skåningen) sa det *tilt* i skallen och sen var det kört … *suck* Andra gången gick det som en dans, då hade jag inte heller Skåningen! *asg*
Det som däremot var så himla bra var att jag var en ofta anlitad chaufför iväg på danserna runtomkring (vi åkte ofta på dans, logdans säger väl ni "sörlänningar" *hehe*) och på så sätt fick jag gratis skjuts, gratis entré och naturligtvis, egna bodyguards! *skrattar högt* Killarna som anlitade mig tog på sig rollen och jag hade ALDRIG problem med fulla killar som ville dansa med mig ….. dessutom hade man fin status som chaffis. *blinkar*
Återigen - GRATTIS och LYCKA TILL!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Grattis, men du vet väl att körkortet innebär att du får fortsätta övningsköra fast på egen hand. Så ta det försiktigt i trafiken.

#26 Jodå, var ute och "övningskörde" igår och kommer att fortsätta med detta minst en gång i veckan så jag får in rutinen och självförtroendet…
TACK igen för alla gratulationer! 
#23 Äsch, det var väl inget, jag kunde också ha tagit körkort i 90-talets början… Jag har övningskört i perioder sedan dess. Jag har bara inte fått tummen ur tidigare…

Grattis!
Grattis och ta det lungt på gator och torg.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld